Werkt provera altijd?

<p>hey allemaal,</p><p>ik heb een vraag zoals jullie zien. Ik weet sinds kort dat ik pcos heb en afvallen heeft geen zin omdat ik maar 58 kilo weeg. Nu mocht ik met letrozol starten op dag 3 van mijn cyclus. Mijn menstruatie zetten niet door en mijn baarmoederslijmvlies leek nog te dik. Toen kreeg ik provera omdat ze zoiets had van dan hebben we meteen een goed punt om te starten oke dacht ik gaan we dat doen. 5 dagen 10mg per dag, nu ben ik 4 dagen na deze kuur en nog niks te bekennen, na 3 tot 7 dagen zou mijn menstruatie door moeten komen maar ik merk niets ook niet dat het eraan komt. Nu is mijn vraag dus werkt dit altijd? Krijg je altijd je menstruatie na provera? En na hoeveel dagen kwam het bij jullie dan door? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen, mijn geduld word zoals altijd weer goed op de proef gesteld. Ben er niet continu mee bezig maar had het toch wel een beetje verwacht zodat ik door kan. </p><p>X</p>

Dat lees ik inderdaad ook overal 10 dagen maar dan ook 10mg per keer? Ik heb net toch even gebeld en ze zei dat 5 dagen 10mg genoeg moet zijn. Als er vrijdag nog niets is op 7 dagen na de kuur mag ik weer bellen. Ik weet dat er dan nog niks is dus dat gaan we maar doen dan. Ik heb echt niet het idee dat het nog komt ? ik wil zo graag beginnen met de letrozol en door, voelt nu helemaal alsof we stilstaan.

Hey,
even voor als iemand hier nog eens op zoekt het vervolg van mijn verhaal tot nu toe:
ik ben vandaag bij de gynacoloog geweest. Ik had provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken, 5 dagen 10mg per dag, woensdag gebeld dat was 5 dagen na de kuur moest nog wachten tot vrijdag of maandag, dat werd dus vandaag 7 dagen na de kuur nog geen druppeltje bloed te zien. Dus ze ging even van binnen kijken, baarmoederslijmvlies dik opgebouwd, rechter eierstok niets alleen maar kleine eitjes, bij mijn linker eierstok zette ze het beeld vast, daar zit een eiblaasje zegt ze, even meten en 16mm, deze zal 1 deze dagen springen.. wtf mijn lichaam is zo eigenwijs, blijkbaar vind mijn lijf dat we toch nog een keer zonder hormonen moeten proberen  van het weekend maar gezellig maken dan en volgende week vrijdag prikken of die ook echt gesprongen is. Dit had ik niet verwacht  als het dan gesprongen is nog een week in spanning en dan of menstruatie of zwanger, bij menstruatie mag ik dan eindelijk letrozol starten en als hij niet gesprongen is nog maar een keer provera proberen om het op te wekken, maar wauw bizar gewoon een ei die wil springen! 

Terug
Bovenaan