Werkzaam kinderopvang en al lang kinderwens

Dag allen,

Ik werk in de kinderopvang en ik heb al bijna 4 jaar de wens om moeder te worden. We lopen ook al lang in het ziekenhuis. Nu merk ik aan mezelf dat ik het steeds lastiger vind om in de kinderopvang te werken, omdat ik de hele dag met mijn grootste wens geconfronteerd word.
Zijn er hier ook mensen die in de kinderopvang werken/hebben gewerkt en al een tijd een wens hebben/hadden? Hoe gaan/gingen jullie hier mee om?

Groetjes ninna

Heyyy Ninna!
Ik werk zelf in het onderwijs en vind het ook echt mega confronterend… ik heb ook bijvoorbeeld collega’s die dan ineens zwanger zijn en dan is het al helemaal heftig. Ik merk dat het fijn is om bijvoorbeeld in een forum zoals dit te praten met anderen. Ook heb ik nu een maatje gevonden bij de yoga lessen die ik volg in mijn vrije tijd, die hetzelfde meemaakt. Daarmee kan ik goed kletsen en vooral open zijn naar de mensen in je omgeving helpt erg veel. Hopelijk heb je hier iets aan en ik wens jullie heel veel succes

Hoi Nina!

Hier hetzelfde. Werkzaam in de kinderopvang en al meer dan vier jaar een kinderwens. Mocht je eens willen kletsen, laat het gerust weten :). Ik snap namelijk de moeilijkheid om te werken in de opvang en een kinderwens te hebben.

Liefs Lisa

@Gebruiker104.. & @Lisa Dank voor jullie reactie. Voelde echt even alsof ik de enige was! Aangezien ik dit bericht in juni al had geschreven. Haha. En ja dat heb ik ook gebruiker maar ook ouders van kinderen die weer zwanger zijn. Ja ik wil wel kletsen lisa! Zit jij ook in een ziekenhuistraject of dat niet?

Hoi, ik ben nog niet 4 jaar bezig, maar wil ook allang een kindje... en werk als nanny bij een gezin met twee kinderen de ik al van praktisch dag 1 verzorg (nu een jongen van 5, een meisje van 2,5 en hun nichtjes van 2,5 en 3 maanden zijn er ook vaak bij).

Gister weer ongesteld geworden, en dat viel me erg zwaar. Zwager en schoonzus verwachten ook een kindje.

Terug
Bovenaan