Weten jullie al namen??

Nou topic zegt genoeg.

Ik kan er maar niet uit komen elke dag heb ik wel iets anders en niets vind ik mooi genoeg!
Erg lastig ik zoek dus een mooie amerikaanse of engelse naam voor een jongen, iemand mischien een ideetje???? Mag wel apart zijn niet namen die je dus heel vaak hoort.

Kom maar op.....
groetjessss

ideetjes voor jullie eigenlijk niet sorry, moet ik effe over denken
zelf hebben we al een naam voor 90%
onze andere kinderen heten julia en laurens, en voor deze kleine jongen hebben we Marijn
maar we moeten nog ruim 4 mnd maar er kan nog alles veranderen

Dat lukt dus.

Wij hadden met de eerste twee de namen al klaar en ook nu met nummer drie; ruimschoots voordat we in verwachting waren. We hebben geen jongen, dus die reservenamen stonden nog. We krijgen nu wel weer een meid. Alles staat al vast. Heerlijk, hoef ik niet meer aan te denken.

Als je ideeën wil opdoen: op www.svb.nl staat een lijst van alle meisjesnamen en een lijst van alle jongensnamen die het vorige jaar (nu dus 2008) zijn gegeven. Dat weten ze daar ivm kinderbijslag. Achter de namen staat hoe vaak de namen vorig jaar zijn gegeven. Het is wel een hele lange lijst, maar misschien weet je al een beetje, of een beginletter. Je moet eerst naar de lijst met de top 20 en met doorklikken kan je ook kiezen voor de lange lijst. Succes,

Tamar

hallo,
ik weet sinds anderhalve week dat ook wij een jongetje krijgen, geen enkele naam lijkt geschikt te zijn. ik ben ook van mening dat er veel meer leuke meisjesnamen bestaan dan er jongensnamen zijn.
ik zou het dus ook niet weten.
succes.

Wij hadden de meisjesnaam al ver van te voren (eigenlijk hadden wij dezelfde naam in onze hoofd voordat wij úberhaupt bij elkaar kwamen!) en de jongensnaam was ook binnen een dag of 2 klaar...

Echte hollandse namen en stom toevallig staan ze ook in de top 10, maar dat wisten wij op dat moment niet, wij vonden het gewoon leuke namen!
Simpel, nederlands en het past bij ons beide!

Succes!

Terug
Bovenaan