weten jullie al namen?

chantal1a

New member
bij mijn zoektocht naar namen sites kwam ik een site tegen waar alle gegeven namen van 2010 op staan, en ook hoeveel keer ze gegeven zijn!! Ik vond het best een leuke lijst!
Ik heb een paar namen in gedachte en daar kan je zien hoe populair ze vorig jaar waren!

Maar buiten dat, zijn juliie er al uit? of wachten jullie eerst of je weet of het een jonge of meisje wordt??

Gaan jullie vernoemen, en zo ja naar wie?? en dan in de eerste naam of in een tweede naam??

Bijdeze de site met lijst 2010:
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/actueel/kindernamen/kindernamen_alle_namen_2010.jsp
groetjes!!


 
Hey,

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik me er nog niet zo mee bezig hou. En als ik denk van o dat is wel een leuke naam dan is het altijd een jongensnaam...best appart! Trouwens bij me 1ste wisten we al ver van te voren een meisjes naam en een jongensnaam die hadden eigenlijk pas op het eind ( waar we trouwens niet echt achter stonden)! En het grappige is, het is een meisje!! Me man is er wel echt mee bezig. Nu willen we wel weten wat het wordt en dan pas ga ik echt serieus over namen denken. Maar ik ga zeker deze sit even bekijken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik/we best wel van orignele namen houden, en die je dan ook niet zo vaak hoor. Onze dochter heet Joely Skye en hier in de buurt, hoor ik deze naam zelden tot nooit. Vooral hoe je het schrijf niet!!! In ieder geval bedankt vor de tip. Groetjes
 
grappig in 2010 war er ook 1 Joely maar dan met puntjes, ik vind het wel een hele leuke naam!! ik ben zelf ook wel van de aparte namen, mijn vriend heeft ook een engelse achtenaam dus willem of zo, past daar niet bij...
 
Wij hadden al een paar namen in feburari....
heb wel eens ergens een artikel gelezen waarin men nog geen naam had voor de baby......
Aangezien manlief regelmatig weg was leek het me handig om op tijd ermee te beginnen, ik zal de site ook nog even bekijken, altijd leuk!
 
Wij hadden gewoon al namen voordat ik zwanger was ;-) erg he? Naam voor een jongen heeft een link naar mijn (overleden) vader en is me heel dierbaar. De meisjesnaam vinden we allebei ook super leuk! Dus daar hoeven we ons niet meer druk over te maken! Het zijn in iedere geval korte Hollandse namen. Vinden we allebei erg leuk.

 
wij hebben al een meisjes naam, hiervoor hebben wij een miskraam gehad en toen hadden we al een mooie meisjesnaam gezien, alleen een jongensnaam daar komen we nog niet over uit. volgende maand de 20 weken echo dus eerst maar eens zien wat het gaat worden en dan nog wel eens nadenken over een naam, nog tijd zat.
 
Terug
Bovenaan