Weten jullie dat toevallig????????

Hey meiden,
Ik stel mezelf even voor,want ik ben meestal aktief op het novemberforum en ik ben nu 19 weken en 3 dagen zwanger van mijn 1e kindje,hiervoor heb ik 2 miskramen gehad.
Ik had even een vraag aan jullie,we hebben morgen een pretecho,nou is het zo dat ik een tijdje geleden al een afspraak had gemaakt voor de pretecho en ik wou dan eventueel voor een 3D-echo,maar diegene van de echobureau zei dat ik geen 3D-echo kon krijgen,maar wel een 2D-echo,want voor een 3D-echo moest ik later komen,maar nu ben ik vandaag bij de verloskundige geweest en die zegt tegen mij van nou je kan juist nu beter gelijk voor 3D-echo,want dan zie je je kindje juist mooi helemaal op die echo en anders moet je later nog een keer en het kost ook weer aardig wat centen.
Dus ik vraag gewoon morgen als ik bij de echobureau ben,om een 3D-echo te laten doen en dan zie ik het wel,maar weten jullie wanneer je dan het beste een 3D-echo kan laten doen,dus met hoeveel weken zwangerschap??????????Alvast vriendelijk bedankt,ik ben even erg nieuwsgierig.Ik wens jullie veel sterkte met de eventuele kwaaltjes en zwangerse he allemaal hahaha liefs Jen
 

Hay Jen,

ik heb zelf een 3D echo met 21 wkn gehad. Maar ik ga het nog een keer doen, maar dan rond 26 tot 28 wkn. Het schijnt dan juist veel mooier te zijn. Ik ben nu al 2 keer bij dezelfde geweest, ze zijn heel goed, en bij de 2de afspraak hoef je maar 60 euro te betalen voor 3D en 4D. Normaal dus 90 euro.

Maar om ff op je vraag terug te komen, ik zou het juist niet met 19 wkn doen. Er kan nog vanalles voor het babytje zitten, waardoor je het niet goed ziet, omdat het nog zo klein is. En hoe groter je baby ´tje, des te mooier kun je bijv het gezichtje zien. Maarja, je moet maar kijken.

Wij zijn bij 3D Echo Vision geweest: http://www.3d-echo-vision.nl kijk daar maar eens op. Met 28 wkn gaan we weer terug.
Succes ermee en véél plezier!

Groetjes Cody                
 
Hoi Jen.

Ik heb met 17 weken een pretecho laten maken.
Mij vertelde ze ook dat 3d nog niet mooi was, en dat klopte.
Omdat ze net een nieuwe machine hadden gingen ze ook even in 3d kijken.
Maar het kindje beweegd dan nog heel veel, zodat ze niet een heel mooi beeld krijgen.
En eerlijk gezegd vond ik het ook niet mooi. Maar jij ben twee weken verder dan ik toen was dus misschien is het dan wel anders.
Ik ga van de week een afspraak maken voor nog een pretecho.
Maar dan wel in 3D.

Groetjes Muts
26+2
 
Hai Cody en Muts,
Bedankt voor jullie reacties.We krijgen gewoon een 3D-4D-echo vanmiddag,maar dan bij een ander bureau,volgens hun kon het wel ,want hun hebben net weer nieuwe apparatuur en het zijn mooie beelden dus het zal me benieuwen.
We hadden eerst een afspraak staan voor vanavond,maar helaas werd ik vanmorgen gebeld dat die afspraak niet door zou gaan omdat diegene die het zou doen ziek was,maar wij wilden nu niet meer wachten dus ik ben gewoon aan het bellen gegaan en konden we gelukkig bij een ander  echobureau terecht om half 6 en die is nog vlakbij ons huis ook hahaha zo zie je maar,hoe gek het kan lopen.
Nou jullie zullen het nog wel horen hoe we het vonden,ik houd jullie op de hoogte.
liefs Jen
 
Terug
Bovenaan