Weten jullie dat....?

A

Anoniem

Guest
Ik ben op zoek naar een adres waar ik dingen als kleertjes, speelgoed, restanten kraampakket( ik had er twee + een ziekenhuisbevalling en dus veel over) naartoe kan doen?
Ik zou het fijn vinden als ik er iemand blij mee kan maken en dan wel een organisatie waarbij alles goed terecht komt en niet bijv. een kringloop waar het verkocht wordt als tweedehands.
Als iemand iets weet hoor ik het graag!!!

groetjes Danielle.

Hahaha, Danielle, Ik had net dezelfde vraag gesteld in mijn gratis flessen topic. Aangezien niemand ze wilt hebben en ik ze ook niet weg wil gooien.
Ik zal wel eens gaan informeren, want dat moet er vast zijn.

Groetjes,
Evelien en Renée

Hoi Danielle,

Ik heb alles naar stichting Polen gedaan. De mensen van de stichting waren heel blij met de positiekleding, kraampakket en ook hebben ze alles opgehaald. Ik had ook nog een oud bed met matras en moltons enz... echt alles hebben ze meegenomen. En later belde de meneer ook nog dat de mensen in polen heel erg blij waren met het bed en ook dat een tienermoeder mijn positiekleding had gekregen. Dat vond ik nog het allerleukste.

Succes met het zoeken naar een geschikt doel !!

Jolanda

Ja, ik heb iets gevonden denk ik:

http://home.hetnet.nl/~paulvanwaes/index.html

met brengpunten door heel nederland.

Groetjes,
Evelien en Renée

Jolanda, wat gaaf zeg!

Ik bewaar hier alles, ook het kraampakket, voor je weet maar nooit... over een tijdje??? Maar daarna hoop ik iemand heel blij te maken. Goed idee hoor!

Ik heb ook een doos maat 40-50 kleertjes. Wanneer ik zeker weet dat ik die niet nodig zal hebben gaan ze naar het ziekenhuis waar Stijn lag. Want als je kindje te vroeg/klein geboren wordt heb je helemaal niets wat past en ben je zelf ook niet in staat bent te gaan shoppen. (Zucht)

Terug
Bovenaan