Weten jullie dit? Ik iig niet.

Hoi dames,

Zal even uitleggen waar t om gaat. Ik ben gestopt met de pil en al een paar keer ongesteld geweest en dat gaat altijd gepaard met hevige krampen in de buik, een onbedwingbare zin in chips en chocolade en meteen een behoorlijke start qua bloed verlies. Nu is het zo dat ik vorige week zondag (niet afgelopen zondag maar die daarvoor) en die woensdag daarna bloed ben verloren (niet veel maar toch) en afgelopen maandag kwam er meer bloed en dat is er nog steeds een beetje. Maar dit alles is begonnen zonder de "symptomen" zoals hierboven beschreven. En als ik ongesteld ben verlies ik lang zoveel bloed niet zoals nu het geval was (is), sta soms wel 2x per dag onder de douche. Wordt er gewoon slap van.

Nu is mijn vraag ben ik nu gewoon ongesteld of is dit een soort van mini miskraam zonder dat ik nog wist dat er wat was?? (ik heb er eerder zo 1 gehad toen wist ik ook nergens van maar dat werd achteraf pas bevestigd dus weet niet goed meer hoe dat toen ging)

Alvast bedankt,

xx Elly mv Yari

Ik dacht gelijk zelf aan een miskraam. Helaas heb ik er ook een paar meegemaakt, op verschillende manieren. Hoeft natuurlijk niet, maar als je het zeker wilt weten moet je toch een echo laten maken.

Wat het ook is, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Sterkte!

Terug
Bovenaan