weten jullie dit mischien?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb even een apart vraagje.
ik heb altijd een zeer regelmatige menestruatie. ik kan de klok op gelijk zetten als  het ware.
 ik zou eigenlijk zaterdag  weer  ongesteld worden. (ik hoop natuurlijk iets anders hihi)
maar die bleef gister uit.
ik kreeg gister avond wel buikpijn maar geel bloed
en vanmorgen een piep klein beetje bloed. normaal is het zaterdag's dan goed los dan moet ik me elk uur "verschonen: (sorry) en je begrijpt wel dat het nu dus heel anders is dan anders.
zou dit kunnen duiden op zwangerschap??   wie herkent dit??

alvast bedankt voor jullie evt reacties..

Hoi Michelle,

Ik ken het helaas niet, lijkt me wel dat je inderdaad wel eens zwanger zou kunnen zijn. Omdat je normaal best veel bloed verliest en nu niet. Zou proberen nog even af te wachten en dan een test te doen.

Ik duim voor je!!

Liefs Angie

Hoi hoi,

Ik wil je geen valse hoop geven.............. maar je lichaam kan je ook behoorlijk in de maling nemen. Dat heb ik ook al bij mezelf meegemaakt.
Ik weet natuurlijk niet of dat bij jouw ook het geval is........... ik hoop van niet natuurlijk.
Als je b.v. net pas met de pil gestopt bent, kan het wel weer even duren voordat je lichaam weer "gewoon doet".
Wacht het maar eens gewoon af...............(wat moeten we anders)......... houd overal rekening mee............ dan is een eventuele teleursteling niet zo groot (?).

Succes ermee.................. en ik zal duimen  dat je ongi weg blijft!

Groetjes,

SUUS

bedankt meiden!!

nou ik heb dinsdag een test gedaan en dat was negatief. , dat had ik niet verwacht.. maar goed, ik was ook wel weer blij dat ik  wist waar ik aan toe was, en woensdag werd ik pas goed ongesteld.. raar he.
ja je lichaam kan je goed in de maling nemen... hahah
nou maar afwachten wat de toekomst ons gaat brengen...
jullie ook veel succes

groetjes michelle

Terug
Bovenaan