weten jullie dit

hallo,
volgende week hebben we de 20 weken echo.
aangezien dat we weten dat het een tweeling wordt willen we heel graag het geslacht weten.
als blijkt dat ze het niet kunnen zien van 1 van de 2 of van allebei mag je dan nog een keer een echo laten maken of niet.
ik denk zelf van niet want het is geen pretecho daar mag het namelijk wel bij.
ben benieuwd of iemand dit weet.

groetjes
 
Hallo,

Het is volgens mij niet gebruikelijk dat je dan terug komt,. De 20 wk echo is inprincipe een mediche echo, ze kijken of alles goed is enzo. En idd je kan op dat moment vragen wat het geslacht is maar als ze het niet zien heb je volgens mij gewoon pech( flauw he). Bij mij twijfelde ze ook eerst zeiden ze een meisje later zegt ze het is een jongen maar ik weet het niet zeker. Nou had ik het geluk bij een ongeluk dat ze het ruggetje van de baby en niet goed op konden krijgen en dat ik de volgende dag MOEST terug komen dus ja toen konden ze gelijk nog een x kijken wat het geslacht was en ja het is een jochie!! ( en alles was ook verder goed) Het is dus volgens mij niet de bedoeling dat je er voor terug komt als ze het niet kunnen zien, je zou dan toch echt voor een pretecho moeten gaan. Maar ook dat is een aanrader dat is echt super leuk!! Succes met je 20 wk echo. Lijkt me erg gaaf of twee kleine baby''s te zien bewegen, een is al zo bijzonder.

Groetjes Tamjo
 
Is het 1 of 2eiig? denk het laatse dan hé, bij het eerste zou het geslacht namelijk gelijk zijn!
Voor het geslacht krijg je iig geen extra echo, die moet je dan zelf laten maken!
Groetjes MJ
 
he meis, zo als andere zeggen kan je niet nog een keer een 20 weken echo maken, maar kweet niet if je bij een verloskundige loopt of bij een gyn.

ik had 4 jaar geleden een verloskundige en die maakte bij elke bezoek een echo dus ik heb zo wat een mapje vol, met echo's, dus je kan altijd vragen als je bij de verloskundige loopt om daar een keer een echo temaken.

s6 ermee.
 
Zoals de andere meiden ook al zeggen dit is inderdaad niet zo.
De 20wk is niet bedoeld voor geslachtsbepaling,maar een medische echo.Met geluk kan je het dus zien en anders zou je inderdaad nog zelf een pretecho moeten laten maken.
 
Ik sluit me aan bij wat de anderen zeggen. Ook ik weet niet beter of je krijgt hem echt maar 1x en dan maar hopen dat je het te zien krijgt. Zou wel balen zijn btw als je het niet kan zien. Maar ja het komt voor.
 
ze vragen je wel of je het wil weten of niet het geslacht. de vrouw bij ons wou er wel naar kijken, maar kon het niet zien. omhoog getrokken beentjes en voetjes ervoor ze zei daar voor kan ik je niet terug laten komen. denk eigenlijk niet dat het verschil maakt in tegen overstelling van een tweeling.
wij hebben een pretecho die week nog laten maken zo nieuwschierig dat wij waren. :)
groetjes
 
Hoi mamavani, ben ook zwanger van een tweeling. Bij ons konden ze gelukkig geslacht goed zien met 20 weken echo. Maar ik neem aan dat jij ook bent overgegaan van vk naar gyn? De vk kan namelijk nooit aan buitenkant buik voelen of beide kindjes goed groeien. En ook met hartslag weet ze niet of ze beide kindjes heeft gehad. Gyn maakt daarom bij ieder bezoek een echo om de groei en hartslag v/d tweeling te controleren. Dus als ze het met de 20 weken echo niet kunnen zien, heb je nog genoeg echo's daarna om het te vragen. Hoop natuurlijk voor je dat ze het gelijk met 20 weken echo kunnen zien, want snap dat je nu erg benieuwd bent. Groetjes en succes!
 
Terug
Bovenaan