weten jullie het al?

word het borst of flesvoeding?
ik heb bij jason vanaf de test gezegd dat het fv zou worden. dit heb ik ook gedaan en nooit spijt gehad. ook altijd het idee voor eem tweede weer fv. maar nu ineens twijfel ik.
niet om het feit of het nu beter is of niet. want 6 mnd ga ik het toch nooit doen!
maar meer de ervaring opzich zelf misschien. maar om misschien voor 4 weken eraan t beginnen...ik weet het niet.
ben benieuwd naar wat jullie gaan doen.

Zo als je misschien nog wel weer moest ik bij Ethan stoppen met 10maand en was er echt kapot van dus nu word het ook weer borstvoeding en hopelijk voor langer.

Voor de gene die het verhaal niet weten(sorry Kim en ik zitten beide in maart2011 dus we kennen elkaar al langer) toen Ethan 2maand was ontdekte ik een bult in de borst had er geen last van maar zat er op eens toen Ethan 7maand begon het opeens te groeien en begon het ook pijn te doen en uit een echo bleek het een cyste te zijn.
Met 10maand gestopt omdat voeden een hel was voor me toen Ethan bijna 13maand was ben ik geopereerd en bleek het een ingekapselde borstontstekking te zijn van 3cm

Jeetje dromertje dan schrik je natuurlijk wel even.. Hoop dat je nu langer bv kan.geven..

Bij.onze zoon heb ik.op laatste moment gekozen voor fv eigenlijk onder de bevalling.. Hier heb ik heel veel spijt van.

Nu heb ik gezegd het toch te proberen en ga het doen ook. Wel wil ik een kolfapparaat hebben zodat mijn vriend af en toe ook de flesje kan geven en onze zoon natuurlijk ook.

Schrikken was het zeker helemaal omdat 2jaar eerder bij me tante borstkanker is ontdekt dus was ff slikken..

Kolven is ook slim zo dat er geen speen verwarring krijgt

dat is inderdaad het ideale van borstvoeding altijd op temperatuur altijd bij je en altijd genoeg mag het nonstop geven geen vaste tijdwn enigste nadeel(als je het als nadeel ziet) je moet eerst kolven als je alleen oppad wil ofzo
maar goed op dat gebied kan je ook nog flesvoeding doen

ik wil dit keer graag bv geven, bij tijmen lukte het niet, ik had genoeg voeding maar hij was zo klein en had weinig kracht om te drinken. toen hij eindelijjk de kracht had, werd hij suf en dronk hij haast niets toen vond ik fv wel fijn omdat ik dan precies wist hoeveel hij kreeg, dus ik hoop dat het nu wel gaat lukken. heb wel 3 week gekolfd, maar met 8 voedingen vond ik het best zwaar.

Terug
Bovenaan