Weten jullie het misschien?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben Sonja en 31 jaar. Mijn man en ik zijn nu bijna 9 mnd bezig om proberen zwanger te worden. Daarnaast slik ik voor mijn schildklier een kleine hoeveelheid Thyrax 0,25 mg

Ik heb nu sinds een maand de menstruatie kalender gedownload en dat bevalt mij prima en tot nu toe klopt het tot de dag van vandaag. Alleen ik heb een vraag.

Ik was vorige week ma, di en woe ongi. Donderdag geknuffeld en zaterdag kreeg ik een kleine bloeding en dit is niet meer gestopt. Als ik met een wc papiertje er langs ga is het gewoon schoon...

Weten jullie wat dit kan zijn? Mijn eiersprong is pas volgende week volgens de kalender.

Maar testen wil ik niet, want ik ben bang voor teleurstelling.

Alvast bedankt voor de eventuele reakties!

gr. sonja

Hoi Sonja,

Ik weet niet precies wat het kan zijn. Het lijkt mij iig geen innestelingsbloeding als je je eisprong nog moet krijgen... Misschien is er een adertje gesprongen bij het 'knuffelen'. of heeel misschien dat je een vervroegde eisprong hebt gehad. Testen zal toch geen zin hebben, ook al is het dan je eisprong geweest. Of je moet toevallig vorige maand al zwanger zijn geraakt en je menstruatie is misschien een innestelingsbloeding geweest...
Den dat je het beste nog maar even kunt afwachten( hoe moeilijk ook)

succes!!

Groetjes M

Mocht het een innestelingsbloeding zijn, dan kun je het pas goed testen na 1 of 2 weken overtijd te zijn. Al kan het inderdaad ook goed dat er een adertje gesprongen is, maar hopelijk voor jou is het snel raak! Ik ben zelf ook 9 maanden gestopt en het helpt enorm als je er niet te veel mee bezig bent, dat hoor ik ook om mij heen en die meiden waren kort erna zwanger!

Veel sterkte en succes!

Victory

Terug
Bovenaan