weten jullie het?

Hoi Allemaal,

Kunnen jullie mij als zwangeren alsjeblieft helpen?

Ik heb met een ovulatietest gezien dat ik op dag 14 een eisprong heb gehad en heb dit ook gevoeld. Nu heb ik altijd een cyclus van 28-31 dagen (al 1 1/2 jaar zonder pil). Nu heb ik sinds gisteren een bruine afscheiding (niet zo veel) en dat was op dag 20! Ik heb sinds vandaag ook een beetje buikpijn zoals bij een ongesteldheid, maar dit zet niet door. Mijn temperatuur is wel nog steeds hoog (36,9) sinds de eisprong. Ik weet dat je 7 dagen na je eisprong een innestelingsbloeding kunt krijgen als het eitje is bevrucht, maar zou dit niet rood van kleur moeten zijn? Zou ik zwanger kunnen zijn?

Weten jullie het misschien? ik hoor het graag?

Groetjes Coco
 
Beste Coco,

Ik denk dat het bij iedereen aanders is, maar ik heb in ieder geval precies hetzelfde gehad. Bruin bloed verlies en de tweede dag krampen. Daarna niets meer behalve een positieve zwangerschapstest en inmiddels een gezonde zoon van 10 weken oud. Veel succes!

Groetjes Prisca
 
Hoi Coco,
Ik had precies hetzelfde als jij: bruinige afscheiding.
En...ik ben nu zwanger!!! Ik heb gehoord dat je bij innesteling juist bruin bloed verliest. Ik denk dat je heel goed zwanger kunt zijn!
Ik schrijf op een forum op msn: juni/juli2005mamas misschien ook leuk voor jou straks?!

http://groups.msn.com/JunienJuli2005mamas
 
Terug
Bovenaan