Weten jullie leuke winkels met positiekleding voor langere vrouwen???

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Met mijn 1.88 kan ik dus geen leuke kleding vinden, niet bij de Prenatal en niet bij een speciale positiekleding winkel ja wel een spijkerbroek van € 274,- nou dat dacht ik dus niet in geen 274 jaar... En om nou met hoog water te gaan lopen.....

En ik had nou net zo'n zin om lekker te shoppen krijg aan het eind van de dag gewoon last van mijn buik in mijn eigen kleding.... Zegt de bijdehante verkoopster nog: nou dan moet je maar rokjes gaan dragen.... grrrr sorry maar die opmerking schoot gewoon lekker verkeerd...

Nou ik hoop dat jullie leuke  ideen en winkels weten

Groetjes,

Tridje  

hoi hoi
ik ben zelf heel goed geslaagd bij miss etam hele leuke spijkerbroeken en gewone  broeken sommige waren zelfs nog te lang de prijzen liggen dan gemiddeld zo rond de 30 40 euro is nog al niet een verschil zelf heb ik ook  nog een leuke broek gekocht bij h&M  ook zo rond de 30 euronou winkelse ik hoop dat je daar wel slaagd
oja ik ben trouwens 1.82 cm lang    
gr quinny

Hoi Tridje,

Ik ben uiteindelijk geslaagd bij H&M, mijn probleem was vooral de pijplengte van de broeken. Ik heb ook één broek bij Miss Etam gekocht, maar was na 3x wassen al veel te kort geworden, geen gezicht! Overigens heeft niet elk H&M filiaal positiemode, op de site kan je vinden waar ze het wel hebben.

Je kan ook eens kijken op de site van Otto (de bekende postorderfirma). Die heeft ook positiemode in lengte maten. Heel betaalbaar.

Succes!

Petra.

Een groot voordeel half lange pijpen raken weer een beetje in. En met een stel stoeren laarzen eronder ziet het er hartstikke leuk uit. Er bestaan ook van die speciale inzetstukjes voor je broeken zodat je hem omtovert to positie broek.

groetjes,
Wietske

Hoi Meiden,

Dank jullie wel voor de tips.... Ben zelf niet zo handig, nou dat is niet helemaal waar maar heb niet zo'n zin om aan mijn eigen goeie broeken te gaan klooien ;-) Ik heb een tip gekrgen voor leuke spijkerbroeken bij Cache - cache en ook de site ziet er leuk uit, dus ga het gewoon proberen. Het is ook niet zo dat ik er geen geld aan wil besteden maar vind 274, voor een broek gewoon veel te veel geld.... Heb wel 1 leuke linnen broek in Haarlem gekocht met een geweldige lengte, en 1 broek bij de H&M die zit nu vooral 's avond lekker is weer eens wat anders dan de joggingbroek ;-) Ik begin 's ochtend nog gewoon in mijn eigen spijkerbroek maar aan het eind van de dag wil hij gewoon niet meer dicht dat irriteerd dus flinke riem er los over en knoop open en dan red ik het hopelijk nog effies hihi

Liefs,

Tridje

Terug
Bovenaan