Weten jullie misschien iets??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

ik ben ff helemaal ten einde raad, zit al 3 dagen met erge keel en oorontsteking en word helemaal knetter van de pijn, heb nu al 3 nachten zo goed als niks kunnen slapen. Ik weet dat ik alleen paracetamol als pijnstiller mag gebruiken maar dat komt er ook gewoon doorheen. Nu heb ik vanmiddag de huisarts gebeld om voor morgen een afspraak te maken, zit alles al helemaal vol, behalve als het echt heel dringend is.
Ik denk dat ik morgen toch gewoon weer terug bel om een afspraak te maken want ik kan wel pmmetjes blijven slikken maar ten eerste neemt dat de oorzaak niet weg en ten tweede wil ik niet zo heel lang achter elkaar blijven slikken, omdat het toch ook niet echt goed kan zijn voor de kleine.
Hebben jullie misschien in zon situatie gezeten en hebben jullie goeie tips voor mij dan hoor ik ze erg graag anders kan ik dinsdag pas weer terecht...

veel liefs van Martine, mama van Lance 06-01-04 en 2e op komst 09-12-06

Hoi,

Wat vervelend nou voor je, echt een oplossing heb ik niet voor je behalve toch maar die afspraak maken bij de huisarts, en maak je niet tet druk over die paracetamol die kan echt geen kwaad en je mag er 6 per dag, een vriendinnetle heeft ze zo'n beetje haar hele zwangerschap geslikt en een gezonde knul gekregen hoor.

Heel veel succes en beterschap, Angel

Klinkt inderdaad als erg vervelend, dit is wel het laatste wat je nu wil hebben! Het enigste wat misschien kan helpen is gorgellen met zoutwater voor je keel! Dat doe ik vaak als ik keelpijn heb. En verder heb je bij de apotheek een oranje pakje van "potter" halen, deze snoepjes stinken verschrikkelijk, maar helpen wel goed bij keelpijn...(weet niet bij keelontstekking)

Suc-6 ermee....en hoop dat je snel bij je huisarts terecht kan!

Hoi martine,

Ik zou ff aan je zelf denken en aan de kleine. Bel gewoon en zeg dat je het niet meer uithoudt. Paracetamol helpen bij mij ook niet. Wellicht krijg je een antibioticakuur en wordt hiermee de ontsteking aangepakt. Heel veel succes.

Gr Amber 37,2

Hoi Martine,

Wat mij altijd goed helpt is bosbessensap (koop je bij de supermarkt, staat meestal bij de taarten). Klein scheutje bosbessensap, alsof het siroop is. Daar doe je 2 grote scheppen suiker bij en heet water (zo heet mogelijk als je kan drinken). Dit verzacht je keel een beetje.

Sterkte ermee.

Groetjes Pauline

hoi wat goed helpt is citrosan   oplossing voor je keel , en een druppeltje lauwe sla olie in je oordrupelen , of   die oorspray van de apotheek     peddyspray geloof ik dat hij heet

of voor je keel dennenknoppensiroop nemen , neem ik altijd en is na twee dagen   over

sterkte

ik ben drie weken ook zo ziek geweest en wist niet meer wat ik moest doen dat ik smogens om 6 uur een halve beker citrosan heb genomen de hele dag heb ik me kindje niet gevoelt! pas savonds rond tien uur begon  ik pas weer wat leven tevoellen.     dood eng vond ik het. bij na vraag bleek dus dat wij zwangeren beter geen citrosan mogen nemsen omdat er teweinig bekend is over gebruik bij zwangerschap. mijn advies als je het niet meer uit houd gewoon de huisarts bellen uit leggen wat er is en zeggen dat je zwanger bent! vaak zoekken ze dan wel een plekje voor je ergens tussen door of zo.
sterkte en beterschap.

Hey

Hoop dat je van kippensoep houd want dat helpt bij ons in de familie.hahaha
(die van cup a soup mogen ook hoor). Hoop voor je dat de ontstekingen gauw over zijn en dat je weer kan gaan genieten.

groetjes marion

Terug
Bovenaan