Weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn??

A

Anoniem

Guest
Hallo mijn naam is Miranda en ik en 20 jaar!!
Men vriend en ik hebben besloten met de pil te stoppen omdat wij ook graag een klein wondertje zouden willen ontvangen!!
ik heb 21 Juni mijn Laatste pil genomen en ben na 4 a 5 dagen ongesteld geworden!!Het vreemde was alleen dat ik wel heel veel kramp had maar dat er niet zo veel als normaal was eigenlijk!!
Nu heb  ik al een paar dagen last van een opgezette buik en heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dit gebeurt niet!!
Ook heb ik sinds een dag of 3 dat mijn tepelhof een stuk breder geworden is en ook dikker!!ook men vriend ziet dit!!
Verder nogal moe maar ja dat kan meerdere oorzaken hebben!!
Hoort dit nog bij het ontpillen of zou er een kans zijn dat ik zwanger zou kunnen zijn??
Ik hoop dat jullie mij een antwoord willen geven en jullie ervaringen met mij willen delen!!

Hee Miranda,

Ik durf het niet zo te zeggen, maar ik denk toch ontpillen, hoewel ik voor je  dat je zwanger bent natuurlijk.

Succes!!

Daniëlle

Tja, het zou allebei kunnen. Je lichaam is zo van slag na het stoppen van de pil. Helaas je moet gewoon afwachten!
Ik zal voor je en dat je zwanger bent, zal wel heel erg leuk zijn, meteen de 1e keer raak!

Liefs
Heartje

dus waarschijnlijk is het gewoon ontpillen??
Maar kan je daardoor dan ook een dikkere buik krijgen en een bredere en donkere tepelhof???
ik hoop dat jullie reageren!!!

Het is moeilijk te zeggen....het is vooral heeeeel veel afwachten wat je zal moeten gaan doen!! Je lichaam moet inderdaad nog ontpillen, maar je weet het natuurlijk nooit...bij sommige is het daadwerkelijk 1e ronde meteen raak. Maar je lichaam moet het nu allemaal weer zelf gaan regelen...dus sorry, kan je eigenlijk geen nuttig antwoord geven. Veel succes met wachten!!!!!

Terug
Bovenaan