weten jullie wat dit is

hoi meiden,

Misschien even een gek praatje maar ik wil graag weten als jullie hier ook last van hebben gehad.
22 januari ben ik gecuriteerd en naar nog geen  week weinig bloedverlies was het over. Maar toen ik 1 week later een lange wandeling ging maken kwam er weer een beetje bloed vrij. Het was niet veel maar vond het wel een beetje raar. Dacht toen dat het misschien nog een restje zou zijn.
Als ik nu moet poepen en daarbij even hard druk en ik daarna afveeg zit er soms een lichte gloed van bloed aan mijn papiertje.
Daarna komt er niks meer.

Weten jullie wat dit is ?

groetjes ida

Wat het is weet ik niet, maar ik ken het wel.

Ik heb zelf 30 januari een na-curretage gehad (10 weken na een afgebroken zwangerschap) en 31 januari 's avonds was het bloeden over, 2 februari 's middags was het terug tot donderdag 8 februari.
Daarna was het over.

Laat het zaterdag 10 februari nou eens lekker gaan sneeuwen hier en dat wij dachten we gaan een stuk lopen met de hond (ander half uur) ik kwam terug en ging naar de wc en idd ook mooi helder rood bloed.
Nu weet ik dat dat wondvocht kan zijn, je hebt natuurlijk een stuk gelopen en dat de "wond" opengaat.
Maar morgen heb ik een nacontrole en dan zal ik het eens aan de gyn. vragen.

Liefs Randy

hoi Randy,

Waarschijnlijk heeft het daar wel mee te maken, maar je weet het niet he. Ons lichaam zit apart inelkaar.
Succes vandaag bij de gynaecoloog en ik hoor graag van je wat ze/hij tegen je heeft gezegd.

Groetjes ida

Ha Ida,

Mijn tweede miskraam kwam op gang nadat ik een lange wandeling had gemaakt. Ik denk dat wandelen de baarmoedermond stimuleert ofzo. Niet dat de miskraam daardoor veroorzaakt is. Ik had een leeg vruchtzakje dat al veel eerder eruit had moeten komen maar dat niet wilde.
Nu ik niet zwanger ben (helaas want na mijn 2e miskraam van een jaar geleden is er nog niets gebeurd)  heb ik ook vaak na een wandeling wat gewone afscheiding, vandaar......

Geen enkel lichaam is inderdaad het zelfde. Het komt allemaal weer goed. Je  lichaam heeft best wat tijd nodig om te herstellen.Ik hoop voor je dat je dan snel weer zwanger bent.

groeten,
Beppie

Terug
Bovenaan