Weten jullie wat ik er aan kan doen???

He mede zwangeren.

Ik zit met het volgende. Ik ben zo ontzettend aan het snotteren, of ja eigenlijk niet. Ik heb echt alles vast zitten. Hierdoor heb ik dus de hele dag hoofdpijn. Zo erg dat ik er soms scheel van kijk. Ik mag niet aldoor paracetamol slikken, maar weet nu ook niet goed wat ik doen moet.
Ben wel al voorzichtig aan het stomen, maar het wil nog niet echt loskomen.
Weten jullie iets buiten veel fruit eten en stomen wat ik doen kan om een beetje op te knappen, voel me er namelijk vrij beroerd door????

Groetjes Frupke

ik schreef een paar weken geleden ook al dat ik honds beroerd was...ernistig grieperig, verkouden, holtes dicht...heel vervelend.
De huisarts zei idd dat ik weinig ken doen...stomen, warme douches..en een neuspray die bestaat uit zoutoplossing.
Het nadeel van die neusspray is dat ie minder goed werkt als een gewone neusspray, maar je moet het er maar mee doen.
ik ben nu drie weken verder ofzo en mijn holtes beginnen nu pas wat los te komen...dus ik ben bang dat je vooral geduld moet hebben

groetjess manon

hoi,

je kan vitamine c gebruiken voor de weerstand,en homeopatische neuspray voor de verkoudheid en paracetamol mag je ook wel hebben maar natuurlijk niet teveel en anders in overleg met de huisarts

groetjes mier

Hallo Frupke, ben je naar de dokter geweest? Dit klinkt behoorlijk ernstig. Als het meer is dan alleen maar een snotbui, dan kan je nog wel eens aan de antibiotica moeten. Dat is op zich niet ernstig als de vrucht nog zo klein is (nog een fupke haha), maar voorkomen is beter dan genezen. Ken zelf iemand die ook een antibioticakuur heeft moeten volgen, juist omdat de verkoudheid uit de hand was gelopen.
En tegen de hoofdpijn? Tja, het is een beetje bruut, maar een goede vriendin van me zegt altijd, dat niets zo goed helpt als een flinke beurt......
Groetjes Sieske the one and only.

Hiero ook aan de snotter alles zit dicht al een week zelfs mijn oren suizen bah bah!
Wat zit er toch in de lucht? Laat iedereen weer snel beter zijn.

gr loona

Hallo snotterende dames,

Wat goed helpt in de dagen van verkoudheid en lage weerstand  is Floradix exciler, dat is een drankje met hoog vitaminen gehalte wat je kunt halen bij de apotheek en daar heb je geen recept voor nodig.

Dit was het advies van mijn vk en het helpt goed!

Liefs Lot

Terug
Bovenaan