Weten wat het word?

ja hoor wij willen graag weten wat het wordt!! Hoe ik dit beslis? Ik heb eigenlijk altijd al geweten dat als ik zwanger zou zijn ik het graag zou willen weten. Veel mensen vragen dan ook of ik het bekend ga maken. Nou ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het toch niet voor me kan houden dus ga ik het lekker vertellen ook!
Succes met je beslissing.

liefs

Hoi!

Ja wij willen het ook weten. Wij vinden het geen verrassing als je wacht tot de bevalling. Bedoel het wordt een meisje of jongen zo verrasend is dat niet. We vinden het ook handig voor de naam en kamertje!!

Liefs

Hee!

Wij willen het ok beiden weten, daar waren we eigenlijk meteen over uit. We gaan het iedereen dan ook vertellen want vinden we eigenlijk veel makkelijker.

Zijn jullie er al uit?

wij willen het ook weten! hopelijk kunnen ze ons het 2 december vertellen bij de 20 weken echo! ben zo nieuwsgierig.. mijn man en ik denken dat het een jongentje word haha..maar als het maar gezond is..ik denk dat ik het verder niemand vertel (op mijn moeder na) ik wil ook niet allemaal roze of blauwe dingetjes gewoon wat neutraals vind ik het mooiste

Terug
Bovenaan