Weten wat het word?

Willen jullie weten wat het word?

Wij hebben met 17 weken al een geslachtsbepaling, hiervoor gaan we naar een mevrouw thuis. Waar we de 3d/4d echo ook hebben gedaan bij ons zoontje.

En dan met 20 weken kunnen we hem of haar weer bewonderen :). Nog 5 weekjes geduld..

Wij twijfelen heel erg of we het willen weten...bij de eerste was het duidelijk. We lieten ons verrassen. Maar nu toch wel heeeeel benieuwd....nog meer twijfelaars hier?

En mamaroos. Wisten jullie het bij de vorige zwangerschap ook?

Ik ben nu 15 weken...nog 5 weken om erover te dubben haha

Bij de eerste was het een verassing. Bij de tweede wou ik het weten. Bij deze zwangerschap wil ik het niet weten maar nu twijfel ik want ik vind het veel handiger om het wel te weten. Ook kunnen de andere kinderen zich dan beter voorbereiden (denk ik). Ik weet ook nog helemaal geen jongensnaam terwijl ik denk dat het een jongen wordt.

Bij de 1e wisten we niet dat het een meisje werd. Bij de 2e wisten we het wel. Nu willen we het ook weten. Vind het ook wel handig met namen enzo.
Geen idee, maar heb zo'n idee dat het nu weer een meisje wordt, waarschijnlijk omdat hier in huis alles rosé is en ik me niks bij een jongetje kan voorstellen :)

Ik wil het wel weten hoor! Kan ik veel gerichter kopen lijkt me zo leuk hihi! Ik denk al de hele tijd dat het een meisje wordt, terwijl het me echt niks uit maakt maar dat zegt m'n gevoel! Over een paar weekjes weer echo hopen dat ze het dan kunnen zien ben ik toch al 17 weken!

Wij willen het niet weten. Bij de eerste en de tweede wisten we het ook niet. Overigens was mijn voorgevoel telkens juist. Alleen mis ik nu een beetje mijn voorgevoel ;-) Ik kan simpelweg mijn mond niet houden en ik zou zo op moeten letten met hoe ik praat over de baby, dat ik dat niet wil. Als we het al zouden willen weten zouden we dat wel geheim willen houden voor familie en vrienden nl. We hebben al een zoon en een dochter dus wat dat betreft maakt het niet meer uit, we hebben alles al :)

Nou... wij willen het weten hoor!!!
Ben zoooooo nieuwsgierig!
En ook onze omgeving mag het gelijk weten!
Bij onze eerste heb ik met 16 weken een echo laten maken op de 9 maanden beurs....
Toen zagen ze al overduidelijk dat het een meisje zou worden.

Nu ben ik weer zo nieuwsgierig... heb totaal geen voorgevoel.... en ook geen voorkeur.
Heb al allemaal testjes op internet gedaan.... maar dat is niet echt betrouwbaar natuurlijk.

We hebben met 12 weken gelijk een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalende echo met 16 weken en 2 dagen...
Ben erg benieuwd of ze het dan al kunnen zien (anders mag ik kosteloos nog een keer komen).

Kan niet wachten... maandag 28 oktober is het zover!

Ik heb nog dozen vol leuke meisjeskleding op zolder staan.... Als het een jongetje wordt gaat dat dus gelijk de deur uit.... en anders... lekker alvast uitzoeken wat er straks in de kast komt te hangen :)

Terug
Bovenaan