Weten wat het wordt?

Willen jullie weten wat het wordt?

Wij krijgen vanavond een pretecho voor geslachtsbepaling. Ik ben toch zo benieuwd, haha. Mijn gevoel zegt een meisje, maar het maakt me niks uit hoor.

Hallo,

Spannend hoor... wij hebben volgende week de 20 weken echo. Wij willen graag weten wat het is. Al maakt het ons ook niet uit. zolang het maar gezond is!! Mijn vriend denk zeker te weten dat we een meisje krijgen. Zelf heb ik niet heel sterk een voorgevoel. maar neig wel eerder naar een meisje. maar een jongen is natuurlijk ook helemaal leuk!

laat je het ons weten? of houden jullie het lekker voor jullie zelf!?

veel plezier...

liefs, dromertje

Waarom wil iedereen toch weten wat het wordt? Wij weten het niet en willen het ook niet weten. We hebben gisteren de echo gehad en zijn er lekker aan voorbij gegaan. Blijft het spannend tot aan de bevalling. Dat vind ik nou juist zo leuk.

ook wij willen niet weten wat het wordt. hebben we bij de 1e ook niet geweten (ook al geloofden het toen niet iedereen het dat we het echt niet wisten). is wel zo spannend. en de babykamer is toch neutraal (geel) dus dat maakt niks uit. wij krijgen volgende woensdagavond de 20 weken echo

Bij de eerste wisten wij het niet. En nu vanwege praktische redenen (en gewoon nieuwsgierigheid) willen wij het wel weten. Wij hebben zoveel jongensspullen en hebben de ruimte gewoon nodig. Dus als we weten wat het word kunnen we daar rekening mee houden. Nu is het ook spannend met de bevalling: Hoe ziet het er uit, is alles helemaal goed.

Maar wij krijgen een meisje! Iedereen mag het weten, want ik kan toch mijn mond niet houden, haha. Nu kan ik de jongensspullen weg gaan doen en jurkjes gaan kopen, hihi.

Hoi

We krijgen over een paar weken de 20 weken echo en dan krijgen we ook te weten wat het wordt. Na veel denken wil ik toch wel weten wat het gaat worden. Niet dat dat belangrijk is als het maar gezond is.

Groetjes

Hoi Mv1, het eerste meisje van de april mama's! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van, voor een meisje kan e zoooooveel leuke dingen kopen!
Geniet ervan!

Greetz Esz

Terug
Bovenaan