Weten wat t wordt..

Onze jongens hebben een meisje besteld:) Wij willen heel graag weten wat t wordt. Heb zelf t gevoel van weer een jongetje. Maar stiekum een lichte voorkeur voor een meisje. Maak ik dat ook eens mee.Natuurlijk hopen we vooral dat t gezond is,en drie jongens zou ook ontzettend leuk zijn Willen jullie weten wat t wordt en hebben jullie voorkeur? Omdat beide jongens nu heel verschillend zijn qua karakter en qua uiterlijk zijn we erg benieuwd hoe dat nu zal zijn! Nog 11 weken wachten...

Ik zou het ook willen weten. We hebben nu een jongen en mijn man denkt dat dit een meisje word. Zou leuk zijn maar net wat jij zegd nog een jongen erbij is ook leuk en makelijk. Want je hebt alle kleertjes al.
Gr.

Hoi,

Wij willen het ook heel graag weten.
Hebben nu een jongen zouden het wel heel leuk vinden een meisje, maar een jongen is eveneens zeer welkom.
Gaan met 16 weken weken een echo maken.
Hebben we bij de eerste ook gedaan.
Vind het weer zo leuk spannend........

Liefs,

Ik zou het ook graag willen weten, maar mijn vriend is geloof ik nog niet helemaal overtuigd:)

Het is mijn eerste en ik zou een meisje ontzettend leuk vinden, maar als t een jongen is is t ook helemaal goed. Hoop vooral dat alles goed gaat en het een gezond kindje wordt.

Wij willen het ook heeeel graag weten. Wij hebben ook 2 jongens en hetzelfde als bij jou hebben de jongens een meisje besteld.. Maar ook het gevoel weer een jongen te krijgen.. Ook helemaal prima..
Denk dat we met 16 wk een echo laten maken.
hihi

Wij zijn wel heel erg benieuwd en hopen het met de 20 weken echo te weten te komen. Moet zeggen dat we eigenlijk geen voorkeur hebben. Zou allebei heel leuk zijn.

wij willen het ook weten.
nadat het 4x fout is gegaan maakt het mij echt niks meer uit!
mijn man heeft een lichte voorkeur voor een meisje.hebben we nu ook van 4,5jaar.

loop bij de gyn dus als het meezit weten we het over.een week of 10!

Terug
Bovenaan