wezen babyzwemmen

vanmorgen voor het eerst wezen babyzwemmen.Het was een proefles dus met zijn tweeën geweest (mijn man en ik) Hij ging met haar het water in en ik heb langs de kant gekeken.
Het was een groep van 11 baby's van 11 weken (wij) tot bijna een jaar.
Ze vond het heerlijk in het water. Heeft een half uur om zich heen zitten/liggen kijken. Ze keek heel wijs van zich af was een erg leuk gezicht.
Je kunt met veel nog niet echt mee doen omdat ze nog zo klein is. Maar er werd ons wel aangeraden om er mee door te gaan want je won er zoveel bij. Het vrij voelen in het water etc....

Het onder water gaan vond ze de eerste keer raar en de tweede keer was het net of het de normaalste zaak van de wereld was.

Ik zat heel erg te twijfelen of ik er wel mee wilde beginnen toen ik het allemaal zag. Maar mijn man zei ook ze geniet enorm en als ze straks ouders is helemaal en dan is ze gewend. En een aantal moeders daar vroegen ok wat ik ervan vond en ik zei dat ik twijfelde en hun gaven ook aan in het begin heb je er niet veel aan maar dat komt vanzelf en het is erg leuk je ziet elke week vooruitgang.

Dus ws heb ik nu elke woensdagochtend in mijn agenda genoteerd Zwemmen:)

Hier nog iemand die al is begonnen of gaat beginnen???

Met de 1e doe ik het al 3 jaar. Straks als ze 4 is mag ze gelijk door stromen naar zwemmen. Weet nog niet of ik dat doe. Met de andere 2 ga ik niet ( nog niet) want je mag per les maar 1 kindje. En om voor 3 volledig te betalen word te duur. Hier is het 29,- per maand.

Terug
Bovenaan