Wezen shoppen voor beeb

Vandaag wezen shoppen voor beeb. Hoewel we eigenlijk nog een weekje of 2 wilden wachten zijn we vanochtend toch gegaan. De maxi-cosi autostoel die wij wilden was in de aanbieding dus.......
Wat wordt je hebberig in zo'n winkel!!! Alles is even leuk, mooi, lief en schattig. Uiteindelijk hebben we de kinderwagen al gekocht. We kregen de autostoel die we wilden er gratis bij dus tja, toen was de keus snel gemaakt. Het is daar zo geregeld dat mocht er toch nog iets mis gaan dan kun je de spullen terug brengen en krijg je je geld terug. Ook heb je tot de dag van geboorte laagste prijsgarantie.
We kregen ook nog een leuk kadopakket met daarin een rompertje met de tekst: i love papa; mijn man straalde toen hij het las! Ik ben helemaal blij en kan niet wachten tot alles bezorgd wordt.

Hou netjeM

Ja leuke hè ik wacht nog heel even ik moet ook nog de baby kamer stucken en zo en als dat gedaan is gaat ik ook los!!!!! Hihih wat voor kinder wagen heb je als ik mag vragen !!!! Het zijn er zo veel hè ik heb er 3op het oog agagag wat is het mogelijk maar de baby kamer weet ik al whahahhahah nou meid suc6 hè

Knuff Marie. X

Leuk, alles is zo leuk lief en klein! De kinderwagen blijft nog wel een tijdje leeg... Toen die bij mijn eerste binnen kwam (dat was toen met 35 wk), wilde ik er het liefst achterlopen, haha....

Enjoy meid!

Leuk he al die spulletjes. Wordt je hebberig van he?
Wij zijn gisteren gaan kijken voor een kamertje voor onze zoon. Hij moet z'n bed en kamer afstaan aan de baby.
Ook erg leuk. We hebben wat leuks gezien. Nu nog even meten en dan maar bestellen.
(en eerst de kamer waar hij naar toe gaat leeghalen). haha.

@Marie:
Het is de Maxi Cosi Mura 4 Total Black 2012 (mond vol he?) geworden. Ik had hem al op internet gezien en mijn man liep er ook meteen heen. Zijn reactie eerst afgewacht en pas later verteld dat mijn oog er ook al op was gevallen.

Oh heerlijk he! Shoppen voor jullie nieuwe gezinslid. Ik kan pas echt gaan shoppen na de geslachtsbepaling. Ik vind het namelijk niet leuk om alles neutraal te kopen. En als het een jongetje weer word zal ik beduidend minder kleren nodig hebben dan bij een meisje.

Liefs

Terug
Bovenaan