Wháááá, hij kan kruipen!!!!

Hallo,
Vanmorgen gebeurde toch iets gaafs!!!! Onze zoon van 6 maanden kruipt. Hij was bij de kat aan het spelen. Die het niet altijd even leuk vindt.... Dus ging ze iets verderop liggen. Zoon lief schoof opzij en hups daar ging meneertje. Hij kroop zo weer naar de kat. Vol trots begon hij tegen de kat te kletsen en te glunteren. Daar was ie wéér!!!! Poeslief von het wel minder en ging weg. Meneertje ging vanmiddag verder met kruipen. Erg enthosiast naar alles toe (vooral naar wat hij niet mag). Het maakte mij even niets uit. MIJN ZOON KRUIPT!!!!
Groetjes
 
Hoi anoniem,

Wat leuk!!!! Ik herken je enthousiasme hoor, mijn zoon kruipt nu ook sinds een maandje (nu 8 maanden). Nu wordt het oppassen geblazen, pfff...
Veel plezier met je kruipertje!

Groetjes Patricia
 
Ja, het is een mijlpaal he, en wat is ie vroeg. Alleen de kat zal hier minder blij mee zijn want die is nu nergens meer veilig. Mijn zoontje jaagt soms ook al kruipend op de katten, ik heb soms weleens medelijden met die beesten. Hun huis (want zo zien ze dat toch) wordt langzaam maar zeker overgenomen door dat kleine, brabbelende mensje.
 
Terug
Bovenaan