whaa nog meer pijn

Hoi even klagen hoor. Heb nu 2 dagen last van mijn lies en onderkant vagina. Zo'n zwaar gevoel daar. Whaa en ook zo'n pijn in mijn buik bij het lopen.
Hoop dat de klachten van korte duur zijn en snel over gaan.

Morgen weer fysio en ga het er van over hebben

xxx

ik help het je hopen!

hier zere heupen en soms idee alsof ik een boom in mijn kont heb zitten, sorry ik kan het niet beter opschrijven.
ws allemaal met de huepen te maken

verder moe en misselijkheid komt blijkbaar weer naar boven

ik stop met geloven dat het ophoudt, dat is helaas niet in mijn geval
scheelt dat ik dan wel mooi kerstvakantie heb, werk zit er niet echt in hihihi

Ik kan ook niet lang meer zitten (heel fijn met een kantoorbaan...) en ik vergeet gewoon elk half uur even te lopen. Dus ik denk dat ik maar een wekkertje ga zetten ofzo.
Gelukkig zijn de klachten in mijn heupen verder over. Ik merk alleen na een drukke dag dat mijn rug er geen trek meer in heeft.

ik heb ook van onderen last hoor, heel zwaar gevoel ook als ik bijv de wasmachine inruim enzo. ik dacht altijd dat dat kwam door vorige hechtingen heb het ook als ik ongesteld ben.

Volgens mij ben ik de enige die pijnloos zwanger is,ook iedereen die ik ken heb wel klachten zoals:zere bekken,issias,harde buiken enz,ik moet zeggen dat ik voor de 3de keer weer klachtloos zwanger ben,natuurlijk voel ik ook mn rug wel eens of mn buik,maar dat gaat altijd weer goed over.
hopen dat zo goed mag blijven gaan....
iedreen veel succes en sterkte met de kwaaltjes

liefs jootje

Terug
Bovenaan