WHAAA!!! opruimdrang!

Hey meiden!!!

vanaf het weekend heb ik zoooon opruimdrang! Wij zijn in januari in ons nieuwe (nieuwbouw) huis gaan wonen en er bleven telken dingen liggen. Ik heb heeel veel kleren en zooi op zolder... nu ben ik ineens heel erg van het opruimen, dat ben ik dus normaal echt niet!

De logeerkamer moest helemaal netjes en ik ben nog allemaal dozen aan het open trekken en kijken of ik het een plek in een van de kasten kan geven... ik wil nog wat plankjes in de badkamer monteren voor de doucheschuin etc...

Ik heb ineens echt de wildste plannen... ik denk dat dit wel iets met mn zwangerschap te maken heeft dus ik dacht, laat ik mijn nutteloze verhaal heir eens neer zetten hahahaha...

ben natuurlijk ook wel erg benieuwd of een van jullie dit ook heeft!

Liefs kim

ps woensdag heb ik weer echo, ben dan 16wkn.

hoi kim
je bent niet de enige ik wil ook de hele tijd dat het netjes en opgeruimd is alleen gaat dat moeilijk want we gaan nog verbouwen in december.Daar baal ik van want daar komt me een troep van ,terwijl ik dit eerder niet erg vindt maar nu ik wil alles schoon en netjes hebben .
Om gek van te worden soms hihihihihi
dit is echt een zwangerschaps iets .
maar ja geniet er lekker van staks als die kleine er is heb je er geen zin in .

( ik ben vandaag 15 weken )

liefs evelien

Hee Kim,

Ik heb dit al sinds het begin van mijn zwangerschap, en dan vooral de toekomstige babykamer wil ik eigenlijk NU afhebben... Hihi. We hebben afgesproken in de kerstvakantie de hele babykamer in te richten. Heb er zin in!

Hoi,
Hier nog 1.
Vorig weekend hebben we heel de babykamer leeg geruimd, kasten verzet enz enz.
Afgelopen weekend het huis van top tot teen schoongemaakt....
Daarna was ik wel helemaal gebroken en een dag last van gehad, maar ach.

Gr Ilse

Ik heb het ook, alleen zit het bij mij helaas alleen nog in m'n hoofd. We zitten namelijk nog midden in de verbouwing. Nu is het alleen nog het zware werk en kan ik niets doen en dat frustreerd me enorm. Het is hier ook constant een puinhoop, waar ik echt heel slecht tegen kan...

Volgende project wordt de babykamer. Die moet opnieuw worden behangen en een vloerleggen. Ik ga deze week beginnen met die kamer, door dozen in te pakken enzo.

De kerstvakantie wordt ook onze vakantie waarin we keihard gaan werken aan alles. Hopelijk is het kamertje dan (voor een groot deel) klaar, dan ben ik al weer wat geruster.

ik heb dat heel erg voor al omdat we heel klein wonen en eigenlijk helemaal nergens plek voor hebben ( box bedje enz enz) . dus ben ik voor al bezig met ons probleem proberen op te lossen .
word der erg gestresst van als ik eerlijk ben.

Ik wil wel maar ben nog steeds erg moe en daardoor gebeurt er uiteindelijk weinig en als ik dan toch een dag heb dat ik veel doe kan ik het de volgende dag bezuren. Maar langzaam aan word het wel een beetje beter.

Hihi leuk om te lezen dat jullie dat ook zo hebben... Sinds t weekend kont het er ook pas echt uit.. Maar idd ook meteen last van mn rug enzo... Mijn babymeubels zijn bijna klaar. Door mn opa gemaakt.en geschilderd. Super om dat nog van hem te mogen krijgen. We zouden het bedje meenemen zaterdag maar dat lukte toch nie... Balen haha. Nu komen ze samen alles brengem.binnenkort...

Wel grappig dat toch vrijwel iedereen dit heeft heü.

Nou xxxx kim

Terug
Bovenaan