Whaaaa 21 Feb de eerste echo laten maken !

Ik kan het nog steeds niet geloven !
Ben in oktober gestopt met de pil..dacht eerst dat ik die maand erop al zwanger was omdat ik overtijd was maar dat was vals alarn....en nu ben ik bijna 8 weken overtijd en ben gisteren toch maar even langs de huisarts gegaan. Hij adviseerde mij om zo snel mogelijk contact op te nemen met de verloskundige. Vanmorgen gelijk gebeld en nu moet ik volgende week donderdag voor een intake gesprek komen en dan willen ze ook al gelijk een echo maken !!! Ze vroeg naar de eerste dag van de laatste menstruatie...en het bleek dus dat ik al bijna 11 weken zwanger ben...whaaaaaaaaaa ben zo gelukkig! Volgende week donderdag moeten we voor een intake gesprek komen en ze willen dan ook gelijk een echo gaan maken ! Oh, ik ben nu al zenuwachtig !

Moest het even kwijt....niemand van de familie /  vrienden weet het...
groetjes van een aanstaande moeder !

Hihi, leuk joh!

Ik mag 28 februari voor de 1e echo, echt zo spannend! Ergens ben ik bang dat ze zeggen: maar mevrouw, wat komt u doen? U bent helemaal niet zwanger.
Maar da's gewoon onzekerheid. Nog twee weekjes wachten    en dan weet ik het echt zeker

quote: Crystel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2008 11:31:49'));

Hihi, leuk joh!

Ik mag 28 februari voor de 1e echo, echt zo spannend! Ergens ben ik bang dat ze zeggen: maar mevrouw, wat komt u doen? U bent helemaal niet zwanger.
Maar da's gewoon onzekerheid. Nog twee weekjes wachten    en dan weet ik het echt zeker

Spannend hè? ik moest eerst ook 28 Feb, maar omdat ik al iets langer overtijd ben dan ik zelf dacht moest ik eerder komen, eerst maandag maar er was geen plek meer.

Ik denk er precies hetzelfde over...heb daarom vanmorgen weer een test gedaan en er kwam toch echt weer een + te staan...;o) Maar toch twijfel je. Eigenlijk best logisch toch ? je hebt pas echt zekerheid zodra je iets met de echo ziet ! ben je ook zenuwachtig ?

Zenuwachtig valt nog wel mee, denk dat dat de 28e heel anders zal zijn. Ik hoop gewoon zo dat alles goed is en gaat! Ben pas 8 weken zwanger, maar ben ook al aardig aan het idee gewend. Zo'n echo is voor het eerst, ben benieuwd hoe dat gaat en hoe het eruitziet vanbinnen en ook wanneer ik nou precies uitgeteld ben. Kortom: nieuwsgierig!!!

Hallo blije dames!
Hier nog een die binnenkort voor de 1e echo kan!!
Ik ben nu volgens eigen berekening 8 weken en 1 dag zwanger...en mag de 19e voor de eerste echo!!! Die week kan voor mij echt niet meer stuk, ik ga namelijk de 22e ook nog eens trouwen met de man van mijn dromen en dus ook vader van ons kleintje!
Naast alle misselijkheden ben ik toch ook wel erg blij hoor...en inderdaad, die eerste echo is ook voor mij de eerste echte bevestiging dat ik zwanger ben ondanks de testen!
Ik wens jullie heel veel succes, plezier en een goede eerste echo toe!
Groetjes Jorike

Terug
Bovenaan