Whaaaa, aambeien! Help!

Baaalen! Ik hoopte er geen last van te krijgen maar nu toch! Ze bloeden ook erg en doen pijn! Wat kan ik doen? Heeft er iemand een goede tip? Zelf probeer ik al zo veel mogelijk fruit enzo te eten, en veel te drinken maar  blijft tobben op het toilet! Bah!
Frees
25 wk  

VERVELEND!!! EN PIJNLIJK!!!

Heb er zelf ook wel eens last van, gelukkig bloeden die van mij niet snel...
Het enigste dat ik erop weet is Sperti (aambeienzalf) gewoon te halen bij je drogist!

Veel sterkte ermee!!!

Nika

Hai Frees

Ik begon ook last te krijgen van verstoppingen en ik ben activa met pruimen gaan eten ook 2 kiwi's (sonja bakker hihi) dit helpt mij goed. Ik hoop voor jou dat het snel over is.

succes

liefs Wies

Ik kreeg ze pas een paar weken na de bevalling van m'n eerste en voelde me zò'n muts. 24 en dan al klagen over aambeien... Bij mij hielp ècht niks, alleen die sperti werkte een beetje. Anderhalf jaar later heb ik er nog steeds af en toe last en het einige wat helpt: 's morgens na het ontbijt  een kopje koffie met een sigaretje. :s Nu ik zwanger ben vervalt het sigaretje natuurlijk en ik ben benieuwd of alleen de koffie ook helpt...

Je moet Spreti NIET gebruiken op bloedende aambeien!
Curanol (speciaal voor zwangere vrouwen) werkt als een dolle maar ik vind het erg stinken. Er schijnen ook tabletjes van Curanol te bestaan. Die wil ik binnenkort gaan proberen, maar ik kan ze natuurlijk niet hier op mijn werk (apotheek) bestellen want dan weet iedereen gelijk dat ik zwanger ben.
Maar de Curanol zalf is een echte aanrader, ook voor bloedende aambeien. Nadeel is dus alleen dat het niet lekker ruikt.
Succes!
Groetjes, José

Okee dames, dank je wel voor de reacties! Inmiddels heeft de apotheek Curanol voor me besteld, kan ik morgen ophalen. Straks snel naar de winkel en een flinke voorraad Activia en gedroogde pruimen inslaan, mjammie, kan niet wachten! Zucht, er gaat een wereld voor me open moet ik zeggen sinds ik zwanger ben, maar goed, het is niet alleen maar kommer & kwel!
Succes met de zwangerschap dames
Frees

Bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook veel last van aambeien.
De laatste keer(2004)   belandde ik ermee in het ziekenhuis met 38 weken. Ik sliep niet meer van de pijn. lag halve nachten wisselbaden te nemen ( billen in koud water en daarna billen in warm water, brrrrr)
Niks hielp meer en ik raakte uiteraard helemaal verstopt.
Wat een ramp. Chirurg aan het bed om ze open te snijden zodat er wat minder druk was, wat een pijnlijke genante situatie was dat zeg......

Nu ben ik 34 weken zwanger en heb nog nergens last van. Dankzij de geweldige werking van Curanol. Ik heb pillen en zalf. Als ik die beiden gebruik zodra ik pijn heb, is het zomaar over!! Wondermiddel dus.

Ook heb ik zodra ik last krijg van verstopping lactulose in de kast staan. Al die supermarkttoetjes helpen bij mij dus echt niet hoor!
Twee keer lasculose en ik stroom weer goed door zonder aambeien die opspelen!

Veel drinken, dat is eigenlijk het enige waar ik goed om denk, voor de rest eet ik gewoon normaal.

Nou, succes ermee! Met de curanol gaat het vast snel beter. Als je het maar niet te ver laat komen voordat je dat gaat gebruiken, dan helpt het goed!

Groetjes Annemieke ( 34 wk )

Ik hoeste pas in de auto en een pijn dat ik had, en jahoor ik had er een, best wel een lfinke vind ik zelf maar verder niet geirriteerd of bebloed ofzo alleen lelijk...

Gaan die dingen ooit weg want zo niet dan overweeg ik toch wel om ze laten verwijderen ofzo (betaal ik het van mijn part zelf!)

Terug
Bovenaan