Whaaaa!!!!!!!het hartje klopte!

Wat een gevoel van geluk gewoon overweldigend!!
.

Het hartje kloptje, zit precies op schema en de uitslagen waren goed!!!
Onze dag kan niet meer stuk! Nu op naar de volgende weken!

Iedereen veel geluk!!!en dat iedereen straks net zo mooi nieuws heeft!
liefs Sarah, 7 weken en 3 dagen!

Hey,

das geweldig mooi om te horen hé?
Ik weet het nog als de dag van gister dat we het hartje hoorden kloppen van ons prachtige zoontje.
Ik moest me eigen echt inhouden, moest bijna huilen haha!
Zo mooi vond ik het!
Geniet er maar van!

Groetjes Debby, mv Dylano 23wkn en 2dgn

Joepie!!!

Gefeliciteerd meid, en je partner natuurlijk ook. Ben zo blij voor jullie en hoop dat het na alle ellende deze keer allemaal goed gaat. Geweldig om te zien hè?!   Geniet ervan!

Groetjes,
Margrethe

He Sarah,

Gefeliciteerd wat super joh. Ik zit nu in de zelfde spanning als waar jij in heb gezeten.( heb net je andere topic gelezen). Ik heb nu 2 miskramen gekregen en we zijn 1,5 bezig. Nu ben ik weer 5 weken zwanger. Heel erg blij maar ook weer heel veel stress. Hoe gek je je zelf kan maken he . voel ik nog wel iets is het er niet meer. Bij mij zijn ze allebei met 5 wk overleden maar de een er pas met 11 wk uitgekomen en de ander met 9 wk eruitlaten halen. Slik nu vitamine b6 want ik had een stof in mijn bloed die trombose veroorzaakt dus we gaan er maar vanuit dat het nu alleen maar beter kan gaan. Ik heb op 26 oct mijn eerste echo nog ff wachten dus dan ben ik 7 wk dus dan moet er zeker een hartje te zien zijn.

Meid geniet er van van de rust die je nu heb gekregen. En lekker zwanger zijn.

groetjes nel

Hoi Sarah,

GEFELICITEERD MEID!!! Geweldig dat je een kloppend hartje hebt mogen zien! Heerlijk he? Geniet er nu maar lekker van! Krijg je nu ook meer echo's om alles in de gaten te houden net als wij?

liefs,
Dion

Hey !

Allemal bedankt voor jullie reacties!!!Heel lief.

Ik krijg 8 november weer een echo, dan ben ik ongeveer 12 weken....Vind het wel prima...anders zit ik iedere week in spanning. En als het dan goed is is het goed..........ik hoop het zo!!! Ik ga ervoor!
Veel liefs...en succes iedereen,
Sarah

Terug
Bovenaan