WHAAAA!! IK BEN ZWANGER!!!

A

Anoniem

Guest
de kop spreekt al voor zich lijkt mij, het is raak!!!

Vanmorgen toch maar getest, ik had gisteren mijn NOD en vorige week al wat voortekenen. Pijnlijke borsten, paar dagen oud bloed verloren, wat last van mijn onderrug en wat last van mijn buik.

Vanmorgen om 6.30 uur m'n bedje uit gekropen, en een test gedaan. Er waren al snel twee strepen te zien. Weer naar mijn mannetje in ons warme bedje gegaan, hij was net wakker. Lieffie, het is raak, ik ben zwanger!  O, nou mooi toch?? (Tja, wat wil je ook he, zo vroeg.... )
Even lekker geknufd, toen drong het pas tot hem door. Goh, dus als alles goed gaat wordt ik papa dit jaar..... Hij was  wakker.
Een raar dagje gehad vandaag, ik heb mijn hoofd er vandaag niet echt bij. Ben zo in de wolken!!

Meiden, ik hoop dat er heeeeeel veel snel zullen volgen!! Succes allemaal!!!

Veel liefs, Blondie79

Gefeliciteerd!!!!! Wat gaaf!!!

Logisch dat je er niet bij bent met je aandacht vandaag! Het moet een te gek gevoel zijn om zwanger te zijn!

Succes!

Groetjes, Tessje.

Hee blondie, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Leuk hoor!!!
En nou lekker gaan genieten van je zwangerschap, ook al is het nog een beetje onwerkelijk!!
liefs, cee

GEFELICITEERD!!! Ik ben je volgens mij nog niet echt tegen gekomen hier, maar ik ben hier ook nog niet zo lang. Ik had zondag me NOD en hij is nog steeds weg ik ga vrijdag een test doen spannend!! Ik hoop dat ik me ook bij jou kan voegen!!

Maar iniedergeval geniet er lekker van!!

groetjesss

Heee Blondie,

Onwijs gefeliciteerd!!!!
Jij bent echt mijn grote voorbeeld, zit in precies dezelfde situatie. Had dezelfde NOD-datum, op dezelfde dagen bloed verloren, alleen heb ik vanmorgen getest en negatief.
Ik hoop dat ik nog te vroeg was, voel  me wel echt zwanger.....

Ik ga pas zaterdag weer testen, hou je op de hoogte.

Groetjes, Jetje

Hey blondie,

Dat geloof ik ja dat je in de wolken bent!!!
HARTELIJK GEFELICITEERD!!
Echt toppie!

Geniet er maar fijn van en zorg goed voor jezelf he!

Groetjes wendy

Gefeliciteerd meid !!!
Ga er maar lekker van genieten !!!!

Liefs van Biaggi

Heej meid,
Das goed nieuws heej. Van Gefeliciteerd!!!!! Ik kan heel goed snappen dat je er gister niet helemaal bij was.(vandaag waarschijnlijk ook nog niet!!!   hihihi) Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben. Geniet er maar lekker van...... Ik hoop dat ik je voorbeeld mag volgen, alleen moet ik nog ff geduld hebben. grrrrr
heel veel liefs Cynthia

Terug
Bovenaan