whaaaa ik draai helemaal door!

nou lady's hier nog geen babytje HELAAS!!!
het stopte vannacht ineens..nu alweer krampen,steken,rugpijn en noem maar op maar de hoop is nu echt ver in de schoenen gazakt!
inmiddels door deze geweldige "oefenweeen" zoals ze dan heten,kan ik bijna niet meer bewegen..ik heb zoon pijn in mijn hele lijf dat ik er nu echt..maar ook ECHT doorheen zit!
ik ga morgen contact opnemen met het ziekenhuis,want mijn ouders,schoonouders en natuurlijk vriend lief ook vinden dat ik wel lang genoeg heb "geleden"
ik ben bang dat ik gewoon een depressie krijg als ik nog 2 weken zo doormoet..ik val soms gewoon echt tegen mn vriend uit en zelfs tegen mn zoontje,waardoor ik daarna keihard moet huilen omdat hij er helemaal niks aan kan doen! mn vriend heeft hem wel uitgelegd dat ik ontzettende pijn heb,maar ik voel me gewoon een slechte moeder zo.
ik kan hem niet de aandacht geven die hij verdiend,terwijl het zoon schat is! hij helpt me met mn sloffen aandoen en aait me over mijn hoofd als ik me niet lekker voel ..hij kwam me gisteren zelfs drinken brengen!
ik huil de hele dag zowat,en heb ook nergens meer zin in..
gister in het ziekenhuis krijg ik dan gezegd door een vk ,neem maar paracetamol..godsamme dat werkt niet!!!!!! damn hoevaak moet ik het nog zeggen,vraag ik me af!
lijkt me trouwens ook niet echt gezond voor de beeb dat ik zo down ben..
maar goed,hopelijk kunnen ze morgen iets duidelijker zijn..dan heb ik die 37weken ook gehaald!

zo dat ben ik weer kwijt,dat lucht ook weer een beetje op..
ik hou jullie op de hoogte ofcoure!!!!
Liefs kim 36.6 wkn

Gooi het er maar uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En de baby komt hopnlijk voor jou snel want hier word je namenlijk gestoort van!!
Dus morgen hoor je meer,ik dinsag!
probeer wat te slapen,je hebt zeker geen slaappillen meer he?
groetjes

Idd, gooi het er maar uit! Paracetamol... Neej dat werkt ook niet (weet ik uit ervaring sinds gisteren;)) Maar ik kreeg ook gelijk een spuitje toen ze merkte dat de pijn te heftig was voor een paracetamolletje...
Het sloopt je, en dan heb ik maar 7 uurtjes flinke weeen gehad. Ik moet er niet aan denken dat ik dit dag in dag uit zou hebben.
Ik hoop voor jouw dat het nu snel gedaan is, dan maar inleiden.... Is ook niet leuk, maar dan ben je daarna wel van deze kl*te zooi af. Succes meid!

ow ik zou zo tekenen voor een inleiding..al weet ik dat het zo geen pretje is! maar ik voel me dan echt wel een beter mens als ik ben bevallen,dat weet ik zeker!
heb net even gedouched en het blijft maar zeuren..ik was gister zo kwaad dat ik zei ik haal hem er straks zelf uit!
kan me nog die barbie's herrinneren uit mijn jeugd tijd met zoon buik die je eaf kon pakken..en dat ze dan ook meteen slank waren ..was dat maar zo bij ons hahahaha ;-)

Ik duim voor je dat ze mee willen werken Kim! Er zijn trouwens ook nog andere opties voor pijnstilling.... in het uiterste geval kunnen ze je Tramal geven.... moet je maar eens navragen of dat mag, dat is een morfine derivaat en niet schadelijk voor je kleintje... als je het alleen met HELE heftige pijn inneemt.... Ik heb dat ook liggen voor de pijn door die stomme vleesboom... Heb daar nu 3 keer hele erge pijn aan gehad en 1 keer Tramal genomen en het hielp super...

Da's echt een lijdensweg Kim! Hopelijk doen ze er wat aan en kan je snel (en ik hoop voor jou héél snel) je jochie in je armen houden, want dit kan idd niet goed zijn. Je bent nu al op, en dan moet je nog bevallen!

(paracetamol?!? Ja, alsof dát een wondermiddel is. Damn, als je bij de tandarts vandaan komt krijg je al een sterker middeltje mee!)

Je bent geen slechte moeder hoor, je bent gewoon een mens. Ik heb al weken heel veel pijn dus ook ik schiet wel eens uit mijn slof. Ik voel me dan ook heel erg schuldig en dan te bedenken dat ik zwanger ben van de 5e. En ook hier zijn onze drie kindjes juist heel erg lief voor mij.
Vanmorgen was ik er helemaal klaar mee. Ik zat maar te huilen en te huilen en toen heeft mijn man naar de kraamafdeling gebeld. Ik mocht gelijk komen voor een CTG en daarna hebben we nog wel 3 kwartier met de gynaecoloog zitten praten over de dingen waar ik mij zorgen over maak.

Kop op meid, nog heel even volhouden en daarna kun je heerlijk genieten van de kleine en ook weer van de rest van het gezinnetje.

Terug
Bovenaan