whaaaaaa! dat kan er ook wel bij!

nou kom ik net terug uit het ziekenhuis met jari..die moest naar de kno arts..
krijg ik daar doodleuk te horen datr hij geopereerd moet worden.want hij heeft vocht achter zn trommelvliezen en zijn neus en keel amandelen zijn erg dik (heeft hij gelukkig geen pijn aan!!!) maar daardoor wordt zn ademhaling belemmerd! ik heb aan de bel getrokken omdat hij al een tijdje snurk als een oude man en ook soms stopt met ademen daardoor!
dus dat moest toch nog wel deze winter er allemaal uit en aan worden geholpen..pfff vind het niks dat zoon klein mannetje dit weer allemaal moet ondergaan!
daarbij werdt de datum 22 maart geplanned..eerst wouden ze 8maart maar dan ben ik uitgerekend! nu hoop ik wel echt dat de baby er eerder is hoor! niet dat ik net de kraamweek voorbij ben en ik met jari in het ziekenhuis mag gaan zitten natuurlijk.
over zn oren maak ik me nog het meest zorgen! ze gaan dus eerst het vocht proberen weg te zuigen en als dat niet helpt dan krijgt hij buisjes..
op dit moment zit ik er weer zoooo doorheen! moet Jari nu iedere nacht in de gaten houden met zn ademhaling.
"gelukkig" ben ik toch minimaal 6x in de nacht wakker dus dat scheelt weer..maar al die extra zorgen erbij zijn dus weer minder!

moest het even kwijt,gaat weer lekker hier dus!

Liefs kim 35.3

Gos, het zit ook allemaal niet mee he?
Dat kan er ook nog wel bij, NOT!
Nou, sterkte/succes ermee!
Je mag hier altijd klagen, wij zeuren daar niet over, toch meiden?
Liefs Gwendolyn

Kim wat balen zeg en dan net in de tijd dat je uitgerekend/ bevallen bent:S

Maar 1 troost.... Yarah zat toen ook met haar oren enz. en ik zag zoooo op tegen die oor operatie, maar eenmaal thuis dacht ik is dit alles.....
Enige erge is de narcose om te zien... maar toen ze wakker werd en weer bij positieve, was ze helemaal de oude (half uur na de operatie) en geen last meer van gehad! Dus hoop dat t bij Jari ook zo gepiept is!!

Sterkte ermee meid

Terug
Bovenaan