whaaaaaaaaaahahhahahaha vreetbui ofzo

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ff een grappig iets
lijkt wel vandaag of ik een afvalcontainer ben
ben begonnen met 4 sneen bruin brrod met dik roomboter en honing.. mmmmhhhh heerlijk
daarna had ik bij het avondeten zin op schouderkarbonaadje met aardappels spinazie al acreme en appelmoes blanke vla na?.?...??
daar na ff naar appie voor de vriendin te kopen heb ik nog maar wat haagen dasz ijsjes meegenomen dus dar net 1tje van gehad en nu zitten we lekker smakelijk aan een stukje rijstevlaaai waarvan ik me net nog serieus afvroeg waar de slagroom stond
hahahahahahaha
dit is toch niet meer normaal he
kus tamaar

hahahah

nou heb ik ook weleens hoor!!! zal mijn dag ook ff opschrijven!
vanochtend helemaal niks kwam laat uit bed! toen in de stad een lekkere zalm salade met stokbrood en kruidenboter! thuis gekomen ( wel een paar uur later) met de thee lekkere brownies!! hadden geen tijd om te koken dus patat en frikandellen opgehaal!   jammie! lekker met speciaal!!! en nu zit ik op bed achter de laptop met een grote zak lays cool tzatziki chips!! hoezo slecht!! maar ja ik heb vakantie kus ksu

hihihi...en dan maar afvragen hoe het komt dat we zo'n opgeblazen gevoel hebben!
Ik ken het...eeet me de pleuris in ijs. Wanneer ik de supermarkt verblijdt met mijn bezoek kan ik er niet uitlopen zonder dat ik een familiepak ijs meeneem hihihi!
Haagens daz is mijn absolute favoriet, lekker, met chocola....zal ik dan toch uiteindelijk ongesteld worden????

Je bent niet de enige dus!

Sjonge jonge meiden, ik krijg spontaan honger als ik jullie berichtjes lees....

En het schiet me opeens te binnen dat er bij Appie Hagendas in de aanbieding is....

hihi

Ik ga nog maar eens plassen (nog 9 dagen tot mijn NOD, zou wel erg vroeg zijn hè?)

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan