Whah een jongen!!!! (?) help.

Heb net voor de 2e keer n echo gehad en de echoscopist dacht een piemeltje te zien! Superleuk natuurlijk maar ik moet hier wel aan wennen. Ik heb 1 dochter en heb mijzelf altijd als meisjesmoeder gezien. Ik heb ook alleen maar zusjes en nichtjes enzo.
Herkent iemand dit gevoel van help... Ik ben bang dat ik met een jongen niet zo heerlIjk kan kroelen en keuvelen als ik met mijn dochter doe.
Onzin natuurlijk maar toch......
En tegelijkertijd vind ik het ook juist superleuk. Dan heb ik straks gewoon een meisje EN een jongen.
Groetjes.

Ik dacht ook altijd een meidenmoder te zijn,tot de 20 weken echo echt een piemeltje te zien was,was even wennen(want dacht echt dat ik weer een meisje zou krijgen)maar echt een jongegtje is zo ontzettend leuk en stoer ook,dus komt helemaal goed.en dat knuffelen dat doe je ook gewoon met je zoontje,die van mij is bijna 1 en krijg veel natte kussen zo lief!
liefs jootje

ik reageer toch ff op een topic van jullie club (ben zelf van de novemberclub) omdat ik je helemaal begrijp.
Ben zelf zwanger van de vierde. De eerste drie zijn meiden en nu krijgen we een jongen.
Ik was er vast van overtuigd dat we een vierde dochter zouden krijgen. Alles in ons gezin is met drie dochters natuurlijk helemaal ingesteld op meiden. Ik was in lichte shock toen we hoorde dat het een jongen was. Moest er echt heel erg aan wennen. Mijn man misschien nog wel meer. Nu vinden we het super leuk. Deze beeb was niet gepland en dan ook nog een zoon!
Maar blijf het spannend vinden, ik weet niks van jongens. haha nou we zullen zien. Hoor wel van veel ouders dat jongens vaak erg lief zijn voor hun moeder : -)
geniet dalijk maar van je (ongetwijfeld) prachtige zoon!
Ga ik ook doen!!!!
groetjes hanneke

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Ik ben er langszaam aan aan het wennen.
Alleen een leuke jongensnaam kan ik me nog niks bij voorstellen. Maar ik heb gelukkig nog even om te wennen en een naam te verzinnen.

je mag mijn man spreken
bij de vorige zwangerschap trok hij wit weg toen hij hoorde dat het een meisje werd
hij is nu ook bang dat het weer een meisje is
bij een jongen weet hi jbeter wat hij kan verwachten
dat kent hij en een meisje is voor hem toch wel enger. hij vindt onze meid geweldig hoor maar hoopt toch echt wel dat dit ene jongen wordt haha
bij een jongen wordt het echt vechen om de naam, we hadden een 1e naam maar nu dacht hij ineens da thet een totaal andere naam was die ik dus weer niks vind.
Rhodry, ik spreek de r niet goed uit, dus dat wordt echt niks. noem ik mijn eigen kind de hele tijd hodie, o! die!

moeten nog even wachten tot we weten wat het wordt, duimen

Terug
Bovenaan