whahahaha wat heb ik nou

A

Anoniem

Guest
Hey mensen,

Ik ben me rot geschrokken. Ik heb al 2 a drie dagen gevoel dat er iets tussen mijn benen zit. Voor het douchen dacht ik ik ga me eigen daar even scheren maar omdat ik daar niks meer zie deed ik het voor een spiegel. Toen ik mijn eigen bekeek van onderen schrok ik. Donker van kleur ik zag aambeien en er hing iets uit mijn vagina wat leek op een piemeltje en omdat ik al zo emotioneel ben begon ik helemaal te huilen. Wat moet dit nu weer zijn? Mag gelukkig rond 16.00 uur naar de dokter en daarna heb ik een feestje ik kan pas na het weekend weer reageren wat het geweest is.

liefs

jeanine

hoi,

hihihi je schrijft het zo leuk op dat ondanks dat jij moest huilen ik in een deuk lig en er niet meer uit kom......had ik ech tff nodig sorry,
ik heb geen idee wat het kan zijn, jij gelukkig strax wel ik hoop maar dat het niet iets is wat je veel ongemak geeft maar je er strax ook om kan lachen

gelukkig dat je het zle fook bekeen stel je voor dta je man het deed, dan d8 ie misschien dat je vreemd ws gegaan en iemand een stukje piemel had achtergelaten

heel veel suc6 strax

groetjes brenda

Hi meis,

Je zal wel geschrokken zijn. zoals je het beschrijft klinkt het als spataderen. heb het gelukkig niet zelf maar heb het wel op een andere forum gelezen bij babybrabbel.lijkt me geen pretje. daar te meer ze het hadden over het feit dat het na de bevalling pas weer verdwijnt.

ik hoop dat het niets ernstig is en hou je taai

groetjes

Trust

Alles is goed. Het een stukje van een binnenwant of zo wat uitsteekt. En een litteken van dat ik bevallen was van mijn zoontje, wat niet goed herstelt is. En omdat je nu wat druk hebt steekt het uit. Dat was het.

liefs

jeanine

Terug
Bovenaan