What a day

Zoals de titel zegt wat een dag!!
Vanmorgen had ik om 10 uur controle bij de VK.
Nu bleek daar dat mijn bloeddruk wat te hoog was 130/90 en er zatten wat eiwitten in de urine dus uitvoorzorg gaf de VK aan dat ik maar even naar het ziekenhuis moest voor controle even een half uur aan de ctg en dan kon ik waarschijnlijk wel weer naar huis!!!!!
NOU NIETS IS MINDER WAAR!
In overleg moest ik dus mijn ziekenhuis tas enz mee nemen dus alles netjes mee genomen en op naar het ziekenhuis. Daar waren we om 11:10 netjes gemeld en toen moest ik bloed geven en urine inleveren dat kon 1 verdieping lager (Jah normaal wel maar nu moest ik even compleet naar de andere kant van het ZH.)
Dus hop daarnaar toe. Daar aangekomen werd ik gelukkig vrij snel geholpen maar urine inleveren????
Nee die aanvraag hadden ze niet gekregen dus hop weer terug naar de afdeling.
Daar moest ik als nog urine inleveren dus dat gedaan en toen ondertussen al 12:05 uur.
mocht ik aan de ctg.
Was maar een half uur nodig!!!!! Werd mij verteld,,,,,
Dus daar lag ik in een stoel ( niet echt comfortabele ) met mijn man gezellig naast me.
Om 12:45 kwam er een verpleegster langs met de mededeling dat we wel koffie konden pakken op de gang dat staat er voor....Toen gevraagt of er al iets bekend was maar dat was niet het geval.
Dus maar weer wachten.....
Maar goed toen kwam de bloed uitslag en alles was gelukkig goed nu nog wachten op de urine uitslag en dat duurde en duurde uit eindelijk na een aantal keren flink aandringen kwam om 15.15 de uitslag binnen dat alles goed was en dat ik gewoon weer naar huis mocht en weer naar de verloskundige mocht..................

Nu dus maar weer afwachten hoe het gaat en we wachten rustig af.
Heb wel om de 5 min harde buiken maar hoef ze nog niet weg te puffen oja en ik heb 2 cm ontsluiting.

Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt had zo gehoopt dat ze me zouden helpen maar helaas.
XXX Chan

A

Hey meid,

Jeetje wat een dag.
Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
Gelukkig heb je geen zwngerschapsvergiftiging.
Ik hoop dat je kleine zich snel meld!

Succes nog even.

Liefs Danielle

Wat hebben ze jullie lang laten wachten in het ziekenhuis zeg.. Lijkt me lastig en verwarrend. Gelukkig uiteindelijk wel oke nieuws. Veel succes.
gr mamava

Jeetje wat een dag, ik hoop dat het snel gaat beginnen voor je! Vreselijk om zo lang te moeten wachten in het ziekenhuis, en dat gehobbel in het ziekenhuis heb ik ook gehad. Dan is het een erg groot gebouw he! Doe nu maar rustig aan, even bijkomen van zo'n dag!

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan