What! Kan dit echt?

<p>Hi dames,</p><p>Toen ik vandaag een zwangerschapstest deed viel ik bijna van mijn stoel! Ik ben vandaag 8 dpo en de zwangerschapstest die ik deed (omdat ik me wat vreemd voelde) was zowaar positief! De tweede die ik deed ook… nu kan dit nog gebeuren zo vroeg na je eisprong, maar het meest opmerkelijke aan het verhaal is wel dat ik 7 dagen voor mijn eisprong voor het laatst seks had! Ik wist wel dat sperma onder de juiste omstandigheden wat langer kan overleg, maar een dikke week?! <br /><br /></p><p>mijn vraag is nu of iemand hier ervaring mee heeft? Is je zwangerschap toen goed gegaan, kindje gezond etc? Ben zo benieuwd (en nog in shock …) </p><p> </p><p>liefs</p>
 
Hoe zeker ben je van je eisprong? Is een vroegere eisprong bijvoorbeeld mogelijk?
om je vraag te beantwoorden; dit is verder niet van invloed op het verloop van de zwangerschap danwel gezondheid van de baby!
 
Hoi!
Ik had ook 6dg voor de eisprong voor het laatst sex gehad en daarna weer netjes met condoom( waren niet aan het plannen voor een 3e?) en inmiddels 33wk zwanger van een gezonde dame! Mn verloskundige zei dat het bij uitzondering soms langer in de baarmoeder kan blijven en dat het ook voorkomt je eisprong toch net een dag of 2 eerder is geweest.
Alvast veel geluk met je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan