What to do

<p>Hello allemaal,</p><p>ik zit in ronde 6 en had afgelopen woensdag mijn Nod (cyclus van 39 dagen) </p><p>inmiddels is het zondag en nog geen menstruatie te bekennen.</p><p>woensdag een test gedaan van de action en vrijdag weer allebei helaas negatief.</p><p>wel last van vlagen misselijkheid drukkend gevoel bij me darmen en wat meer last van puistjes.</p><p>een test lijkt me niet voor niets negatief maar meestal heb ik niet deze symptomen mijn lichaam houdt me compleet voor de gek denk?</p><p>alle tips zijn welkom ?</p>

De enige tip die ik kan geven is, laat het los. Toen ik het los liet en minder stres had werd ik zwanger in ronde 8. 
En de testen kunnen negatief zijn als je lichaam nof niet genoeg hormonen heeft aangemaakt. Zou zeggen test morgen nog een keer. 

Tja, je lichaam kan je goed voor de gek houden... Het kan ook zijn dat je wel zwanger bent, maar dat je lijf langzaam HCG aanmaakt waardoor de testen nog negatief zijn. Er zit weinig anders op dan wachten, en als je menstruatie uit blijft af en toe testen voor de zekerheid!

Terug
Bovenaan