wheelbug

Ja hier 1! Mette heeft er eentje gekregen toen ze 1 werd en het is nog steeds een HIT! Het voordeel is dat ze alle kanten op kunnen en dus niet klem komen te zitten omdat het ding maar 1 rijrichting heeft zoals veel loopdingen. Ze heeft erachter leren lopen en rijd er nu nog op. Er zijn 2 maten en wij hebben de kleine en die is tot 3 jaar en de grote volgens mij vanaf 3 jaar. Kortom wij vinden het een aanrader want nu ze ruim 2 is valt hij nog steeds goed in de smaak en pop moet er ook op rijden....
Hij is alleen niet erg geschikt voor buiten door de bureaustoelwieltjes.

gr.Ing

Hoihoi,

Levi heeft er ook 1 voor zijn eerste evrjaardag gekregen maar hij had er niet echt veel mee. We hebben dan ook een tijd geleden alweer verkocht.
Ze zijn echt superleuk om te zien maar het ene kind zal er wel een tijd op rond rijden en de ander niet.

groetjes chimene

Het is een kleine loopauto in de vorm van een lieveheersbeestje. Maar doordat er buro stoel wieltjes onder zitten is hij heel erg wendbaar

ik vind hem zelf erg klein en zou nu nooit meer een wheelybug aanschaffen omdat ik bang ben dat ze er nog te kort iets aan heeft. Ze vindt nu namelijk haar driewieler en fiets veel spannender.

Dat was ook mijn enige twijfel toen ik je verhaal las. Voor een 2e verjaardag zou ik het niet meer doen inderdaad maar voor je jongste zeker wel hoor. Ik ken meer mensen die hem hebben en hij is errug leuk!! Maargoed niet goedkoop al moet ik zeggen dat na een jaar gebruiken hij er nog als nieuw uitziet.

gr.Ing

Terug
Bovenaan