Wheely bug

Mijn dochter heeft ene wheelybug gekregen voor dr eerste verjaardag. Was al snel een succes! Met haar loopfiets ed knalt ze (bewust haha) overal tegenaan. Maar heb het gevoel dat de wieletjes van de wheelybug niet super lang draaien zeg maar.
dochter is net 2 geworden en zit nog meermaals per week op de wheelybug te crossen (idem bij haar nichtje)
 
Jaaaa heel leuk, de kleinste variant kunnen ze vanaf 14 maanden op!! En zelfs m'n dochter van 3.5 zit er nog steeds op. Super leuk ding, wij hebben er veel plezier van.
 
Ik heb de wheelybug tweedehands op de kop getikt voor 5 euro. Moet zeggen dat ze er weinig mee speelt, de loopfiets is hier juist meer een succes (21 maanden). Soms is ze er wel wat lomp mee maar het valt me op zich nog mee? 
Wel grappig hoe verschillend het per kind is, lees toch vaak dat de meeste kinderen de wheely bug heel leuk vinden. 
 
Ja hè, al is dat denk ik met al het speelgoed wel maar zo krijg ik iig een beetje een beeld en vooral ook vamaf welke leeftijd het leuk is. Heb er eentje besteld, nu nog wachten tot hij groot genoeg is ☺️
 
Dochtertje voor haar 1e verjaardag cadeau gegeven, misschien iets te vroeg want ze is er 2 keer mee gevallen. Ze is nu 2,5 jaar en ik merk dat ze het nu goed onder de knie heeft. 
 
Hier een mega succes ? hij zat er al vrij vroeg op (rond een jaar) en racet nu nog steeds af en toe het huis rond op z’n tijger ?

Ze kunnen er heel hard op, maar ze zitten vrij stevig en laag bij de grond.
 
Terug
Bovenaan