Whhaaa, dit kan toch haast niet waar zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet echt even m'n verhaal kwijt, aangezien ik dat verder bij niemand anders kan en mijn man nog niet blij wil maken met een dode mus.

Drie dagen na mijn eisprong heb ik last gekregen van een soort rare spierpijn in mijn buik. Na een dag of 4/5 was dat gevoel weg, maar als ik m'n buik aanspan, nu twee dagen voor m'n nod, voel ik het nog steeds.

Afgelopen vrijdag had ik een raar klein bruin puntje aan afscheiding, maar daar was ook alles mee gezegd. Zondagmorgen echt het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, maar halverwege de dag kon ik daar niks meer van merken.
Vandaag had ik hele lichtbruine afscheiding en het gevoel van een blaasontsteking maar dat ebde in de loop van de morgen weg.
Sinds twee dagen heb ik het ook zuur en op dit moment heb ik ook last van m'n onderrug. Daarnaast heb ik sinds m'n eisprong een langzaam oplopende temperatuur naar de 37,1. Hij is één dag teruggezakt naar de 37,0 en nu al vijf dagen achter elkaar 37,1.
Ook heb ik sinds een dag of vier zo af en toe wat steekjes in m'n liezen.

Nu komt het. Vanmiddag kwam ik thuis en dacht, laat ik het maar eens proberen. Ik een test van het kruidvat gepakt en volgens mij verscheen er na een minuut een heeeeeeel licht streepje. Tenminste daar leek het echt wel op.

Ik weet nu dus echt niet wat ik er van moet denken. Durf absoluut nog niet blij te zijn, want dit is namelijk nog maar ronde twee en het lijkt me haast te mooi om waar te zijn.

Zijn er onder jullie die dit verhaal ook kennen of hebben meegemaakt? Ik hoop wat van jullie te horen.

Groetjes Lin

haihai,

Wel blij zijn!!!

Een streepje is een streepje, dik of dun , haha.En als je niet zwanger bent komt er écht geen streepje hoor!!!

Nu hopen dat t goed gaat verder!! Zet m op, morgen vroeg nog eens testen ...Spannend.

JIG

Hoi JIG,

Wat fijn dat je zo snel reageert.
Woensdag is m'n nod dus nog heel even op m'n nagels bijten.

Groetjes Lin

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een digitale test van cb gedaan en..... ZWANGER!!!!
Het is nog heel onwerkelijk, maar het is dus echt zo.
Ik ben zo ontzettend blij en had echt nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
Ik wil iedereen hier heel veel succes wensen en hopelijk mogen jullie die gevoel ook snel ervaren.

Groetjes Lin

Gefeliciteerd en wat bijzonder he zo snel!!! Geniet ervan.

Groetjes Biba

OOOOOOOHHH WAT GAAAAAAAAAAF!!!!! Geniet er heerlijk van, leuk hoor.

Liefs JIG

Terug
Bovenaan