whhhaaaa Hij word alweer bijna een jaar!!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Jeetje wat is dit jaar snel gegaan!!!! Onze kindjes worden alweer bijna een JAAR!!!!

Kan het bijna niet geloven, heb ook niet het gevoel dat hij er al zolang is. Dit is echt het snelste jaar ooit voor mij, kan het  niet bijhouden waar blijft de tijd??

Gaan jullie iets speciaals doen met de 1ste verjaardag van jullie kanjers? Lekker een grote taart waar ze lekker in mogen grijpen.

Aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant denk ik ook blijf nog maar even baby.

Het is ook een goed teken als de tijd snel gaat want dat betekend ook weer dat je het naar je zin hebt, het is allemaal zo dubbelzinnig net alsof iemand een grote grap met je uithaald.

ben benieuwd of jullie nog leuke iedeen hebben voor de 1ste verjaardag!!!!

groetjes Patricia en Milo

haai

Wat gaat t ontzettend snel he!
Ik moet nog 4mnd wachten op BIrgit haar 1e verjaardag maar die vliegen ook vast zo om.
Ik heb iets heeel leuks gezien. Mijn dochtertje gaat nml naar de opvang en als er kindjes jarig zijn trakteren ze. De ene keer een pakje sap met rozijntjes in een leuk bakje, ik heb al verschillende dingen mee naar huis mee gekregen.
Ik zat me al af te vragen wat ik zou moeten uitdelen haha.
Nu zag ik van de week op Bol.com een voorleesboekjes uitdeel set van dikkie dik, dat zijn geloof ik 15 kleine boekjes die je dus kunt uitdelen en het kost rond de 15 euro ofzo. Dat is echt heel leuk, ik weet nu dus al wat ik Birgit dat laat uidelen!

Groetjes Evelien

hallo!!

ja al weer bijna een jaar, wat is dat snel gegaan!

Mijn zoontje is is juni jarig dus hoop dat we dan stralend mooi weer hebben, ballonnen in de tuin slingers noem maar op. En natuurlijk de slagroom taart met 1 kaarsje, waar die zich helemaal op uit kan leven.

Maar dan de groote vraag wat geef je voor kado????
ik heb nog geen idee!

groetjes simone

Nee hoor, mijn kleine mannetje wordt nog lang geen één jaar!

Hoezo ontkenningsfase????????
Ik wil er nog even niet aan. Hij mag nog even mijn kleine ventje blijven. Mijn dochter 'mag' na de zomervakantie ook al naar de basisschool. Dat zijn te veel grote stappen voor mijn moederhart!

Dus Bas wordt nog hééééééél lang geen één jaar.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan