Whhhhhhhhaaaaaaaa!!

Begin van de avond nog verteld dat ik maandag eindelijk de curatage had na veel strijd en een nacht vol weeen, vandaag is mijn mini kindje geboren. Jeetje wat verlies je daar veel bloed mee. Het kindje kwam zonder vlies erom heen, en ook al zat het al 4 1/2 week dood in mij, het was nog helemaal gaaf!! Ik kon de teentjes en vingertjes tellen, en de oortjes en de oogjes zaten er al een beetje aan!! Echt heel mooi!! Nu is het tijd voor ons om verder te gaan en afscheidt te nemen van haar!!

dikke kus Patricia

Hoi Patricia,

Wat fijn dat het toch nog van zelf is gekomen nu hoef je niet meer te wachten.
En ja je verliest inderdaad veel bloed maar dat moet met een week overzijn.
Wat geeft dat een indruk he zo'n klein mensje met alles erop en eraan.
Heb het zelf ook gezien en zelfs foto's van gemaakt vond dat wel fijn als herrinnering.
Nu kun je verder met de verwerking en weer verder met klussen.
Kop op meid.

Groetjes astrid

Hoi Patricia,

Ik vind het fijn (??) voor je dat het nu op de natuurlijke manier gebeurd is en inderdaad, nu kun je het een plekje gaan geven. Bijzonder dat je al zoveel hebt kunnen zien. Bij mij kwam er alleen een stolsel en die hebben we samen even bekeken en toen maar doorgespoeld. Was ook nog niet echt iets maar wel raar. Pas toen voelde ik dat ik het een plekje kon gaan geven. Echter toen bij de nacontrole de verloskundige mij vertelde dat mijn lichaam weer 'schoon'/leeg, was kwam het toch nog hard aan.
Veel sterkte.

Knuffel Ineke

hoi hoi dames,

weer even een update, voor de dames die dat willen lezen,
Vandaag na het hele weekend heel veel bloed te hebben verloren alsnog de curatage gehad, nu ben ik dus eindelijk "schoon" Eindelijk is het moment daar dat ik lekker verder kan gaan!! Gelukkig!! Nou nog hopen dat ik snel weer zwanger zal worden!!

dikke kus Patricia

Hoi Patricia,

wat fijn voor je dat het nu achter de rug is en dat je weer verder kunt.
hoop dat je gauw weer zwanger raakt en dat het kleintje dan gewoon bij je blijft.
zal voor je .

groetjes astrid

Hi Patricia,

Gelukkig dat je het op zo'n mooie manier af kunt sluiten en dat je nu echt dat moment voelt om verder te gaan. Heel veel succes de komende tijd!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan