White noise ervaring?

Ik gebruik White noise 3hrs continuous op Spotify. En dan een speakertje bij het bedje.
Hebben nu een apparaatje besteld via Ali express. De hele nacht Spotify aan slurpt mijn telefoon accu leeg en mijn wekker gaat dan ook over de speaker.
Maar we wilden het eerst testen voor we geld aan een apparaatje uitgeven

Hier werkt het goed.

Ik had bij m'n dochtertje een knuffel met hartslaggeluid. Maar zaten ook andere geluiden op. Ik gebruikte de hartslag en legde de knuffel bij haar hoofd. Ze had veel moeite om savonds en vooral snachts zelf te slapen en wilde alleen maar op mij liggen. Toen dit geprobeerd en werkte super. Ze sliep een stuk beter en gewoon in haar eigen bedje ipv op mij. Ik kon deze trouwens instellen dat het een bepaalde tijd aan bleef. Zodra ze geluid begon te maken of ging huilen ging hij weer aan.

Heb het vanaf een week of 5-6 tot ongeveer 5 maanden gebruikt. Toen had ze het niet meer nodig en hield het geluid haar wakker.

Hi !
Jaaaa, kereltje wordt dinsdag 2 jaar en ik gebruik hem nog steeds. Ik neem mijn White noise overal mee naartoe. Ideaal werkt t maar ook om omgevingsgeluiden te dempen. Aangezien ik ook nog 2 tieners heb die ook gewoon hun ding willen doen dat aangeschaft. Op vakantie ook altijd mee, logeren ook . Zelf vind ik t ook fijn haha...wij hebben de : NUMSY

Onze kleine is nooit echt fan geweest van white noise of hartslaggeluiden toen ze écht nog heel jong was. Maar we gebruiken vanaf een maand of 8 de Numsy tijdens als 'geluiddemper' en dat werkt echt super. Ze slaapt beduidend beter/dieper, heeft minder last van de omgeving en valt makkelijker zelf weer in slaap.
Voordeel van de Numsy is dat hij 12 uur aan één stuk door kan. Ideaal voor de nachten. 

Wij hebben een apparaatje, vergelijkbaar met de numsy. Ideaal! Het gaat overal mee naartoe, opvang, opa's en oma's. Werkt simpel en daardoor voor iedereen te gebruiken. En hij slaapt er heerlijk op ?

Wij hebben ook de numsy, het vierkante apparaatje. En die kan geloof ik zelfs 32 uur mee!

Mijn dochter slaapt er altijd mee. Ik leg hem in haar bedje. Het gaat ook mee naar de opvang. En in de kinderwagen. Zodra dat ding aangaat valt ze binnen No time in slaap!

Terug
Bovenaan