White noise knuffel

<p>Ik ben redelijk wanhopig en wil een White noise knuffel uitproberen. Ze zijn echter best prijzig. Wie heeft ervaring en met welk merk. Aan te raden? Ik zit nu naar een Zazu knuffel te kijken.</p>

Hoi ik heb geen idee van de knuffels gebruik ze zelf niet. 
Maar mischien kun je via YouTube even White noise zoeken en die opzetten tijdens het middag dutje? Dan kun je eerst even uit testen of het werkt. 
Veel succes 

Je hebt ook de gratis app baby sleep
Zitten allerlei geluidjes op. Hier werken de stofzuiger auto en föhn heel goed ;)

Ik Heb de knuffel wel. Het geluidje zit mooi verstopt in de knuffel dmv klittenband. Onze zoon is pré en dysmatuur geboren en was bij thuiskomt nog slechthorend ( gelukkig verbeterd de afgelopen maanden maar nog wat decibellen verlies) dus wij hebben gelijk het geluidje uit de knuffel gehaald. Hij is nu niet gecorrigeerd 17 maanden en nog steeds wordt het geluidje zeer intensief gebruikt. Hij valt er ook nog steeds bij in slaap. Hij houdt het geluidje geregeld in zijn hand als hij in slaap valt op zijn buikje en dan met het geluid van een kloppend hart.
De knuffel is idd prijzig maar heeft is ons iedere cent waard geweest. Wij hebben als knuffel de ezel en die is van hele goede kwaliteit!
Succes!

Ik Heb de knuffel wel. Het geluidje zit mooi verstopt in de knuffel dmv klittenband. Onze zoon is pré en dysmatuur geboren en was bij thuiskomt nog slechthorend ( gelukkig verbeterd de afgelopen maanden maar nog wat decibellen verlies) dus wij hebben gelijk het geluidje uit de knuffel gehaald. Hij is nu niet gecorrigeerd 17 maanden en nog steeds wordt het geluidje zeer intensief gebruikt. Hij valt er ook nog steeds bij in slaap. Hij houdt het geluidje geregeld in zijn hand als hij in slaap valt op zijn buikje en dan met het geluid van een kloppend hart.
De knuffel is idd prijzig maar heeft is ons iedere cent waard geweest. Wij hebben als knuffel de ezel en die is van hele goede kwaliteit!
Succes!

Wij hebben de zazu knuffel maar gebruiken eigenlijk alleen het apparaat zelf, dus zinder knuffel. Uit Mn hoofd was de knuffel iets van 25/35 euro, vind ik niet zo gek duur.
We gebruiken zelf de hartslag, maar white nouse kan Natuurliji ook. Ons meisje herkent meteen de hartslag (+ de andere dingen in het ritueel). Begin was inslapen best lastig maar inmiddels gaat het top! Denk dar hartslag daaraan wel bijdraagt.

Heb de app vanavond geprobeerd. De ruis heb ik het idee dat het niet werkt. Hartslag volgens mij wel. Ik vind het belangrijk dat het geluid uit zichzelf aangaat als de baby huilt. Hoe bevalt dat bij de Zazu?

Terug
Bovenaan