White Noise

Is het slim om nog een White Noise apparaatje aan te schaffen bij een baby van 7.5 maand? Ze komt vaak moeilijk in slaap, is vaak na 20 minuten al wakker en wordt ook snel wakker van omgevingsgeluid.. Ben alleen bang dat ze aan die White Noise gewend raakt & straks niet meer zonder kan ?! Ik ben bekend met wakkertijden en bedritueeltjes maar dat werkt helaas niet. ?

Ja hoor dat kan prima! Wij zijn gestart met white noise toen mijn zoon 7 maanden oud was. Hij slaapt er heel goed op. Inmiddels is hij 20 maanden oud. We gebruiken het nog steeds dagelijks, maar een keer zonder is geen enkel probleem.

Eens met bezig bijtje.
Probeer het eerst uit via YouTube op je telefoon / en speaker.

Wij gebruiken bij onze dochter van 2 maanden de Numsy 2.0 (weet niet of je de voordeelpas van ouders van nu hebt, dan krijg je namelijk korting).
Apparaatje werkt helemaal prima. Je krijgt ook tips erbij hoe je het uiteindelijk kunt afbouwen ;)

Wij hebben een aparaatje via Ali express. Geloof 12 euro. Dat scheelt een hoop geld en ze doen allemaal hetzelfde, lawaai maken ?

Dankjewel voor alle reacties en tips. Mijn vraag was alleen voornamelijk of het slim is om dat nu nog te doen omdat ze al 7 mnd is. Niet dat als ze straks 1 jr is en nog steeds niet zonder dat apparaat kan slapen. Of dat ze bij opa & oma en op de opvang slechter slaapt omdat ze dat apparaatje gewend is ofzo. ?

Wij hebben t zelfs pas met 2 jaar voor het eerst aangezet omdat hij snachts wakker werd van zijn newborn broertje! Helemaal top! Een tijdje vroeg hij er om, maar wist ook dat hij dat ding alleen thuis heeft.
Hij wist me laatst te vertellen dat ze het op het KDV ook hebben! (Is nu 3!)

[quote quote=10512271]Dankjewel voor alle reacties en tips. Mijn vraag was alleen voornamelijk of het slim is om dat nu nog te doen omdat ze al 7 mnd is. Niet dat als ze straks 1 jr is en nog steeds niet zonder dat apparaat kan slapen. Of dat ze bij opa & oma en op de opvang slechter slaapt omdat ze dat apparaatje gewend is ofzo. ?[/quote]@amym wij geven het apparaatje gewoon mee naar de opvang en opa en oma ? gaat prima!

Terug
Bovenaan