whoeee Amy rolt van rug naar buik!!

nouja tis echt niet normaal(volgens mij) maar Amy rolt van rug naar buik!! en niet 1 keer nee gewoon je legt der weg en huppa ze ligt op der buik!! ze krijgt zelfs der arm er al onderuit en ligt dus gewoon goed!!

van buik naar rug doet ze ook al !!

das toch snel???

ze weegt alweer 5410 gram vandaag en dat met 12 weken en 3 dagen

groetjes een super trotse mama

Zeker heel snel! Ik snap dat je trots bent!
Rodin deed het ookal zo snel en op het CB konden ze het ook maar moeilijk geloven tot ze het zelf zagen.
Wel vind hij het nog moeilijk als hij in zijn slaap wilt draaien. Op een of andere manier heeft hij dan te weinig kracht om dat armpje eronder vandaan te krijgen met als gevolg een huilbui (oftewel: wil iemand helpen, please?? hihi!)

Groetjes, Nicole (Rodin 15 weken)

Zeker heel snel! Ik snap dat je trots bent!
Rodin deed het ookal zo snel en op het CB konden ze het ook maar moeilijk geloven tot ze het zelf zagen.
Wel vind hij het nog moeilijk als hij in zijn slaap wilt draaien. Op een of andere manier heeft hij dan te weinig kracht om dat armpje eronder vandaan te krijgen met als gevolg een huilbui (oftewel: wil iemand helpen, please?? hihi!)

Groetjes, Nicole (Rodin 15 weken)

Dat is indd lekker snel zeg!!! Hartstikke goed zeg!!! Quinn ging zich met 8 weken een paar keer van buik naar rug rollen. Toen een poosje weer niet en nu begint hij af en toe weer met buik naar rug te rollen en probeert ook steeds meer van rug naar buik, maar dit lukt hem nog niet en dan raakt hij gefrusteerd en boos.

@nicole: Ik heb helaas geen tips voor je. Als enige tip wat ik zo kan bedenken is, ik weet niet of hij in een slaapzak slaapt, anders zou je die een stukje onder het matras kunnen stoppen, zodat hij niet kan draaien in z'n slaap??

Liefs marielle Quinn 13 weken

amy deed buik naar rug idd ook al een tijdje!!!

ik doe amy der slaapzak die te groot is met het uiteindelijk onder het mattrsje zodat het wat strakker zit maar nu slaapt ze zonder en tja benen in de lucht en rollen maar hahaah

Ja dat is snel,met hoeveel weken horen ze dat te doen dan?Want Bryana is 17weken en ze draait zich nog niet om,ze probeert het wel,ze slaapt altijd op haar rug trouwens!
groetjes

Terug
Bovenaan