Whoehoe, we hebben een huis gekocht!!!!

Heeee lieve mensen,
we hebben een lief klein huissie gekocht!   Ik ben enorm blije en kan het niet geloven, we moeten nog wel wat regelen maar het is ons gelukt!!! Dit geeft me zo'n goed gevoel. Ik ben hierdoor enorm afgeleid en kan me lekker richten op het huis. Ik krijg eindelijk een tuin die ik al tijden wil!!!!!! JOEPIE, JOEPIE. En de gekke gedachte is dat we daar kinderen gaan krijgen (als het gaat lukken en daar geloof ik heilig in).

Joeghei ik ben ff enom blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeee Sjanneke, je mannetje en Pietje,

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje, wat zullen jullie blij zijn, een tuin is zo fijn, en verandering doet een mens goed, en wat zal Pietje blij zijn zeg, dan kan hij ook in de tuin staan of hangen maar dan natuurlijk wel in zijn kooitje want anders vliegt hij weg... En natuurlijk  gaat het lukken om kindjes te krijgen en dan lekker met z'n allen in jullie nieuwe huisje wonen.

Ben heeeel erg blij voor jullie..

Liefs Mickey

EEJ!!!

Wat een super nieuws man!!

Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie!!!
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat wij ons huis kochten (nu bijna 2 jaar terug).

Geniet er van!!

Liefs Flower

SUPER GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ooh wat zal je het heerlijk hebben in je huis straks!
Een betere afleiding kun je niet hebben toch?
Wat voor een huisje is het? oud, nieuw?

lfs inge

Het is een lief opknap huisje waar nog wel het een en ander aan moet gebeuren, maar dhou ik wel van. Ik ben dr erg glukkig mee, vooral de tuin, want die heb ik op dit moment niet.

gr Sjanneke

Hallo Sjanneke,

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Heerlijke manier om afgeleid te worden! Leuk zeg behang en dergelijke uitzoeken, hoop voor je dat jullie snel de babykamer kunnen gaan inrichten! Wanneer krijgen jullie de sleutel en kunnen jullie beginnen met het opknappen.

Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan