whoei helemaal blij!!

hoihai,
afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad.. zooo geweldig..
een helemaal mooi kindje.. (voor zover je dat op een echo kan zien natuurlijk)
we zijn nu wel een paar dagen verder dan we dachten... vandaag 12 weken..
maar dat is nog niet zeker, omdat ons kindje erg bewegelijk was vond de vk het erg moeilijk om te meten..
maar ik ben gewoon zooooooo blij... dat is niet te beschrijven

liefs femster

Wauw femster, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Ik moet zelf nog 1 week wachten, hoop dan natuurlijk net zo blij te zijn als jij nu..! Word nu toch al wel zenuwachtig hoor..

xx Floppie

Hoi Femster,

Geweldig he zo'n echo.
Ons kindje was ook erg bewegelijk met de echo, het scheelde bij meerdere metingen een paar dagen. Dus gingen we maar uit van de laagste meting, aangezien die overeen kwam met de uitgerekende datum.

Heb je nu ook zo'n zin op weer te kijken? Ik zou het liefst elke dag even willen kijken hoe het daar binnen staat.

Groetjes

Suzanne

Hoi Femster,
ZO'n echo is echt verslavend. Het liefst ga ik nu elke dag voor een echo

Het is zo fantastisch dat je dat kleine friemeltje in je ziet bewegen, terwijl je aan buitenkant nog niets ziet en merkt. (behalve die enorme misselijkheid).

Geniet van het gevoel!

Het is echt iets onbeschrijvelijks.....Wij hadden de eerste echo met 9 weken en 5 dagen, zelf dat boontje kon al iets bewegen. Afgelopen woensdag nog een echo gehad om termijn goed te kunnen bepalen. En in 2 weken was het dubbel zo groot en echt een minimensje (was toen ook 12 weken) Het kindje sliep en hebben we wakker gemaakt, dat was geweldig om te zien.
Gefeliciteerd meid, en geniet ervan!!!!

geweldig he!!
mijn vriend heeft gister de echofoto laten namaken bij een fotograaf... haha hebben we meerdere foto's!! en hem daar ook op een usb-stick laten zetten...

maar nu 5 dagen later ben ik nog steeds in de wolken ervan... was zoo mooi, het kindje kan gewoon al zwemmen, maakte  volgens mij  een schoolslag benen (ik als zwemlerares natuurlijk helemaal trots)...
hahaha
ja ik kan nergens anders meer aan denken..
heb vanmorgen mijn manager op mijn werk vertelt dat ik zwanger ben... dat was iets waatr ik heel erg tegenop zag.. maar ben ik nu ook vanaf!!
helemaal in de wolken

Femster, gefeliciteerd!
Ik krijg pas over twee weken een echo (wel de 2e) en kan niet wachten. Nu druk ik iedereen de echo van 8 weken onder de neus waarop alleen een klein, grijs vlekje te zien is. Maar trots dat ik ben!!

Geniet er lekker van

Terug
Bovenaan