wie 1e zw schap ook jarenlang bezig geweest en nu gelijk spontaan zwanger?

Hai,

Vorig jaar ben ik bevallen na 3 jaar te hebben gewacht op een 1e kindje!
Nu 1x onveilig gedaan en meteen pats boem zwanger!
Was nog niet de bedoeling(vanwege keizersnede)\
Maar we zijn er onwijs blij mee, wie herkent dit?

gr loona

Hej Loona,

Ik herken dit wel een beetje. Van ons eerste zoontje was ik binnen een half jaar in verwachting. Op de tweede   hebben we 2 jaar moeten wachten, we hebben zelfs toen onderzoeken in het ziekenhuis gehad, waaruit bleek dat er niks aan de hand was. Die herfst daarop, verhuisden we naar Zweden en we waren nog geen 2 weken hier en ik was zwanger, heel vreemd.
Dit keer hadden we zoiets, we zien wel wanneer ik weer zwanger word, dit gebeurde dus binnen 3 maanden  ik was net begonnen met een heel streng dieet en in zes weken tijd 14 kilo afgevallen, daarom dacht ik dat mijn ongesteldheid hiervan weg bleef, niet dus!   We zijn er erg blij mee, maar vind het wel super spannend  weer en voor mij geld dus wel, dat ik er toen te veel mee bezig was.

Groetjes Ella

Hoi,

Bij ons zoontje Tijs heeft het ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. De afspraak met de gyn. was gemaakt, op 2 dec. 2005 zouden we erheen moeten. Op 1 dec. had ik een positieve test in handen. De afsrpaak met de gyn. heb ik toen ook maar afgebeld.
Eind aug.  2007 hebben we de pil weer gelaten voor wat hij was. En in ronde 3 bleek ik nu al zwanger te zijn. Echt ongelofelijk, maar wel erg fijn natuurlijk. We hoopten dat het leeftijds verschil tussen de 2 en 3 jaar zou mogen zijn. Nu is het net 2 jaar, we kunnen ons geluk niet op!

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo,

Bij onze eerste duurde het bijna een jaar voordat ik zwanger was. Toen we er voor kozen om voor een tweede te gaan hadden we gedacht dat het ook ongeveer zo lang zou duren, maar nee hoor. Mijn vriend heeft 1x met zijn onderbroek gezwaaid en ik was zwanger. We konden het eerst niet geloven, want bij ons ging het toch niet snel ??? maar ja niets is minder waar. Dit kind is er nu al snel bij !!!!

Groet silvia

Terug
Bovenaan